Mandagspower!!

Denne mandagen startet med et boost, et energiboost uten like! Etter en natt med lite søvn, og en helg med tidenes verste kosthold hadde jeg overhode ingen forventninger til dagens treningsøkt. Jeg dro meg selv ut av sengen, 40 minutter etter klokken ringte, og karret meg over på treningsenteret. Jeg gikk på tredemøllen med et grettent morgentrøtt ansikt og verdens verste innstilling – også skjedde noe magisk! Det bare løsnet, plutselig kom overskuddet og overskudssenergi fra helgens utskjerielser med is, cupkakes, og sjokolade gav meg superkrefter! Intervallene gikk som en lek, og jeg følte meg uovervinnelig – i et par minutter!hihi. Det er sjeldent jeg har slike økter på tredemølla, og når det først skjer er det bare så godt!! Spesielt når man ikke forventer det. 11 svette kilometer ble det totalt på denne kroppen i dag, meget fornøyd med det!

Nå har jeg hatt et par PTkunder før resten av dagen skal nytes med familien. Min bror og svigerinne er hjemme fra Bergen, og det er utrolig koselig! Jeg er hjemom en liten tur nå for en kjapp dusj, litt mer mat og selvfølgelig for å oppdatere dere, før jeg skal ned å treffe hele gjengen i sentrum. Litt shopping, og cafekos venter! Senere blir det stor familie middag, før litt veninnekos på kvelden! Jeg kan like dette ferielivet:) Jeg planlegger også en ny Oslotur, og følger med på lavpriskalenderen sas/norwegian hele tiden, kommer det plutselig en billig bilett så hiver jeg meg rundt. Jeg trenger litt Osloinspirasjon snart <3

Smiil M

11 kommentarer
    1. Så herlig, elsker slike dager på trening når alt bare løsner og kroppen virkelig spiller på lag!:-D 11km på mølla er jo også utrolig bra da, syntes det er vanskelig å løpe langkjøring inne, hvis jeg ikke deler økta opp i intervaller…Så imponert!:-)
      Kos deg resten av dagen og nyt tiden med familien! Nå blir det beintrening på meg, så håper at min kropp spiller på lag i dag, hehe;-)

    2. T.K: Jeg løper korte eksplosive intervaller. 10 min oppvarming, 30 sek full spurt, 30 sek hvile (hopper av mølla) x 10, så 10 min nedvarming.

    3. Tips! SAS har last minute ungdomsbilletter til fast pris hele året! Check it out! Kan bare bestille opp til to dager før da, men supernyttig om man bare vil hive seg rundt å reise;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg