Bentrening og lunsjkos!

Løpeturen i dag ble ikke noe av, kroppen ville ikke løpe og jeg fikk hold/sting ette rkun fem minutter. Det ble derfor styrke istede! Styrketreningen min har vært kraftig nedprioritert i det siste, og jeg har utsatt benøktene mine spesielt! I dag ble det ok økt på ben, med knebøy og strakmark som hovedøvelser. Svetten silte og syren sved i lårene – jus the way I like it! Det ble en kort økt, da jeg hadde en shoppingdate i sentrum og lunsjavtale med min herlige storebror som er hjemme på sommerferie fra Bergen. Vi koste oss med en deilig lørdagslunsj med fersk speltbrød, eggerøre, ulike typer skinke, flere ulike typer ost, roastbeef og salat. Nydelig:)

Nå ligger jeg under dyna og koser meg med et par episoder Sex og singelliv, og en diger skål med frukt! Jeg må snart dra meg opp av sengen å hoppe i dusjen. I kveld er det bursdagsfeiring for to av mine nærmeste veninner! Jeg gleder meg så til en kveld med fine jenter, god mat og drikke!

Håper dere får en deilig lørdagskveld solstråler!

Smiil M

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg