Post-riviera-depresjon

Jeg savner varmen, sola og ferielivet. Fakisk så mye at jeg nå vurderer å kaste meg på enda en tur!! Jeg vurderer en hoppe-på tur til Tyrkia, eller spania. Eller kanskje jentetur til København, Stockholm eller kanskje Barcelona. Hmm. En gresk øy hadde heller ikke vært feil! Uansett er jeg hvertfall utrolig lysten på mer ferie, og det er kanskje ikke så rart når det er 13 grader ute, og stri regn. Det er heller kanskje ikke så rart jeg lengter etter sol og varme når jeg ser på bilder som dette:

Nå tar en god del av kundene mine ferie, og det betyr roligere dager på jobb. Jeg tenker å utnytte dette til å sette fokus på egentrening, og bruke tid på å gjøre ting jeg har lyst til som jeg ikke rekker i hverdagen. Lunsj på brygga med jentene, spontanturer inn til go’jentene i Oslo, hytteturer, kos i parken, ut på sjøen, sleepovers, vinkvelder og festivaler. Aaah sommerlivet 🙂

Nå er det kvelden her. Jeg har faktisk ikke gjort noe som helst fornuftig i hele dag. Kun film, sushi, enda en film, fruktsalat med vanilje kesam, litt mer film og enda mer mat. Det var den fredagen! Nå skal jeg hoppe i seng og får en god natt søvn. I morgen tidlig venter en deilig løpetur i forhåpentigvis litt bedre vær:)

God natt hjerter

 

5 kommentarer
    1. Sol og varme er noe vi mangler på Sørlandet for øyeblikket ja.. Men håper det kommer snart 🙂 Hvis ikk får du ta deg en ny tur 🙂
      Jeg har ladet opp batteriene med masse Home made pizza ! Klar for joggetur i morgen !

    2. Åh.. De bildene, det er paradis det! Her driver jeg og undersøker turer til greske øyer i begynnelsen av august. Heller mot Kefalonia, som jeg har hørt mye varmt om!
      Ha en fin lørdag Maren, og strål som du pleier, sol eller ei 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg