Home sweet home!

Reisen hjem til Norge startet allerede kl 04 i natt, og jeg ligger nå rett ut på sofaen. Få timer søvn, kombinert med dårlig matinntak tok knekken på meg! Så lastet jeg inn bildene fra ferien og plutselig var all trøtthet borte, og jeg sitter her med en smil om munnen! For en magisk ferie det har vært, jeg har faktisk ikke ord:) Jeg har badet i middelhavet, drukket nydelig rose’, kost meg på solsengen, lest spennende bøker, sovet masse, hatt et par herlige morgenturer alene i fjellene, tenkt masse, virkelig kjent på lave skuldre og hvilepuls, og sist men ikke minst spist enormt mye god mat. Jeg dro til Rivieraen med synlige mageruter, og kom hjem uten! Haha;) Sånn kan det gå! Jeg har hvertfall hatt time of my life, og nå skal jeg dele noen moments med dere.









Når jeg ser på bildene klarer jeg ikke å slutte å smile, je lengter tilbake allerede! jeg har hatt en fantastisk ferie og virkelig kost meg meg. Nå er det tilbake til hverdagen med jobb, trening og litt bedre kosthold! Jeg planlegger et par uker ferie til til senere i juli, hva jeg skal fylle de ferieukene med får dere vente å se 😉 Hva er dine ferieplaner??

Smiiil M

22 kommentarer
    1. Åh for en herlig tur! 🙂 Merker jeg gleder meg ekstra til min ferie nå! 😀 Treningsvideoen for noen innlegg siden kommer til å komme godt med hvertfall! 😀

    2. Ser ut som en herlig ferie! Har såå lyst til å reise selv.
      Skal kun jobbe og trene i sommer. Har 19 dager fri, og alle dagene er spredd.
      Vi får krysse fingra for at det går ann å få til noe i høst/vinter. 🙂

    3. Åååå, jeg er så misunnelig på den ferien. Det ser helt nydelig ut.. Men er det lov å spørre hvor du har kjøpt den hvite kjolen du har på? Den var helt utrolig fin:)

    4. Så utrolig mange fine bilder Maren, og så neger brun du ble – på bare en uke!:-D Ser ut som om du spiste utrolig mye god mat også! Nå gleder jeg meg bare mer og mer til jeg skal til Hellas!:-)

    5. Ser ut som du har hatt en helt fantastisk tur!! Deilig:D
      Var utrolig fint der:) Hvor mye betalte du for turen?

    6. Mette: Hmm, flybilettene ble litt dyre iom at det var en spontantur. ca 4500 tror jeg. Bodde privat og betalte dermed ikke noe for det:) Rivieraen er langt fra den billigste måten man akan feriere, men for meg er det verd hver krone. Det finnes ikke noe vakrere enn den franske rivieraen <3

    7. Åh….. så herlige bilder !! Var det i St. Tropez du var? Jeg reiser imorgen til Provence (vi reiser hvert år – leier feriehus) og gleder meg så masse !! Og særlig etter å ha kikket på dine flotte bilder fikk jeg jo skikkelig reisefot 🙂 Var det så varmt om kvelden at man ikke trengte jakke i det hele tatt? Litt usikker på om det er lurt å ta med noe langermet eller ikke med tanke på kvelden.

    8. Det ser ut som du har hatt en fantastisk bra ferietur 🙂 Må bare få si at jeg elsker stilen din. Så avslappet, men veldig feminin. Hvor er den hvite kjolen din i fra? Den er bare rålekker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg