Jeg nyter…..

Dagen i dag startet på best mulig måte, med en liten powerwalk ned til havet, hvor jeg kjørte et par runder med diverse styrkeøvelser. Denne sirkelen ble filmet, og når jeg får fikset litt på den så skal jeg selvfølgelig dele den med dere! Der får dere tips til supre styrkeøvelser dere kan kjøre på ferie, når du ikke har tilgang på utstyr eller treningsenter. Det føltes helt idyllisk å stå nede på straden å gjøre diverse øvelser, med solen i ansiktet og verdens vakreste utsikt utover middelhavet. *lykkesukk*

Resten av dagen har jeg tilbragt på solsengen, og helt oppslukt i en fantastisk bok! Jeg har ligget langflat i hele dag, kun avbrutt av små pauser innom kjøleksapet for påfyll av iskald drikke og mat! Det er så mye deilig mat her nede. Middagen i går viste jeg dere, og på menyen i kveld står det Tapas. Vi har vært å hamstret masse deilige råvarer og kokkelert en god stund på kjøkkenet. Jeg er spent på resultatet. Ostefat, aspargies med parma, kjøttboller i spicy saus, parmaskinke med parmesan over, hvitløksbrød, tomat&mozarella salat, grillspyd med ulike typer kjøtt og grønnsaker og selvfølgelig en diger salat! Det må jo bli bra??

Nå skal jeg hjelpe til med siste finish på kjøkkenet, før kvelden skal nytes med god mat, god drikke og herlige mennekser! Jeg skal prøve å få ferdig filmen til dere så fort som mulig!

Smiiil fra Rivieraen

21 kommentarer

Siste innlegg