Morning must-have!!

Kosen i hovedstaden fortsetter, dagen i går var så herlig! Sove til man våkner, deilig treningsøkt, shopping, kaffe med skjønne jenter før kvelden ble avsluttet med magisk Sushi og vin på fantastiske Nodee på Majorstua! For en dag, for en kveld og for en utrolig deilig helg dette er og blir! Været kunne virkelig vært bedre, skifter mellom sol, regn, vamt, og kaldt hele tiden. Håper virkelig ikke et er slik den norske sommeren skal bli? Nå jo jeg vært så gal å bestille meg en spontantur til den franske riviera, og værmeldingen derfra viser alt annet enn overskyet, kaldt og regn for å si det slik!! *lykkehyl*

Jeg fant et par godbiter på shoppingrunden min i går som jeg tror blir perfekte å ha med til Saint-tropes! En lang maxi-kjole i super mykt deilig stoff, og to søte blondeshortser ble med meg hjem i går. Dette er en blogg om trening og kosthold, men det skader jo ikke å vise dere shoppingposen min likevel. Hva synes dere??


Nå har jeg akkurat kost meg med mine “must-have” hver morgen. Et stort glass vann, en kruttsterk proteinkaffe, omega3kapsler og Superfood (som skrevet i forrige innlegg er dette noe jeg tester ut over en periode nå, og som jeg kommer tilbake til med alt av info til dere i et eget innlegg)

Nå er kaffekoppen tom,og jeg er klar for en ny dag i Oslo! Jeg er straks på vei ut døren for å spise frokost og kose meg med en god veninne! Senere blir det et par timer foran Pc’en med jobb, man kan ikke bare ta seg fri tre hele dager og la alt av jobb ligge! Heldigvis så har jeg en jobb jeg kan ta med meg, og jeg planlegger å sette meg på en av mine favorit cafer her i Oslo og jobbe der et par timer 🙂

Jeg ønsker dere en deilig helg, husk at helgen er til for å nytes!!

Smiiil M

19 kommentarer

Siste innlegg