Back on track!!

ENDELIG kan jeg kjøre åp med dips igjen! Det har tatt nesten 8 uker siden jeg skadet brystmuskelen i dipps, og jeg har faktisk ikke kunne kjøre ordentlige dipps før nå! I dag måtte jeg bare teste igjen, og 8 dips gikk lett uten smerter. Så nå er det bare å jobbe jevnt og gradvis bygge meg opp igjen. Jeg skal tilbake på topp og kjøre 20-25 dipps med kroppsvekt uten problemer! Det er et mål jeg har satt meg, og nå har jeg til og med sagt det høyt! Skjønne Frida som jeg trente sammen med i dag tok en liten filmsnutt mens jeg testet ut dipsene i dag. Her har dere filmen:

Jeg kjenner at jeg fremdeles er litt usikker i bunnposisjon, og husker litt for godt den følelsen når jeg fikk den kraftige strekken i brystet. Jeg må bare bruke tid, og gradvis bygge meg op igjen! Frida og meg hadde en super økt i dag. Vi startet med ca 40 minutter på tredemølla, før vi kjørte en miniøkt på skuldre. Svett, effektivt og herlig! Nå har jeg kost meg med et ettertrening måltid som består av cottage cheese, skyr, masse bær, og masse frisk frukt + en håndfull nøtter. Deilig! Jeg er i gang med å teste ut Pukka sin superfood serie! Jeg skal fortelle dere alt om dette eterhvert, men jeg anbefaler aldri noe jeg ikke føler fungerer, jeg vil derfor teste produktene ut over en periode før jeg forteller dere om det. Jeg har nå brukt produktene fast i en liten uke, og resultatet så langt er svært positivt i form av økt energi og positivt for magen/fordøyelsen. Jeg tenker å teste en liten uke til, så skal dere få en oversikt over hva jeg har brukt, hvorfor og hvordan jeg føler effekten er. So far, so good!!

Nå venter en liten shoppingrunde i Bogstadveien, og kaffedate med en god venninne! Oslo livet er perfekt, rett og slett 🙂

Smiiil M

7 kommentarer
    1. Kult! Jeg gleder meg til å høre mer om superfood, jeg er lit nyskjerrig på å prøve selv nemlig:)

    2. Hei Hei! Pleier du løpe 4×4 intervaller? Hvordan løper du de isåfall? Jeg pleier å løpe 4 min, så rask gange 3 min, men vet det finnes mange måter å gjøre det på. Er det noe som er mer effektivt enn annet? Setter stor pris på svar! 🙂

    3. Heidu! Herlig at du klarer å kjøre dips igjen 😀 Jeg har akkurat det samme problemet, fikk helt usannsynlige smerter under dips i dag.. Har kjent det litt tidligere også, men i dag var det ekstremt. Lurer derfor på hva du gjorde for å unngå dette? Hvordan trente du deg opp til ordentlige dips etter strekken? Setter stor pris på svar! 🙂

    4. Ingrid: jeg tok det helt med ro, belastet ikke brystmusklene i det hele tatt i over 3 uker. så begynte jeg forsiktig med brystpress, flies og pushups. Det er ikke før nå jeg forsiktig har startet med dips. vær forsiktig, og gå gradvis og rolig frem!! god bedring:) M

    5. Tusen takk for svar! 🙂 Høres utrolig kjedelig ut men… Det er vel best om man ikke skal gjøre ting verre 🙂 Skal bestille legetime nå, og evt få henvisning til fysio eller noe, så håper bare at det løser seg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg