På plass i Oslo!!

Da var jeg endelig på plass i Oslo, i Casa de M&M:) Det er så godt å være tilbake hos jentene mine! Kvelden i går gikk med til sofakos og prating til langt på kveld. Nå er klokken like over 07.00 og begge jentene har dratt på jobb. Jeg sitter her med morgenkaffen min, og er straks på vei ut døren selv. Morgentrening med en sporty veninne fra PTstudiene venter. Proteinkaffe får jeg i meg selv om jeg ikke er hjemme, det er ikke verre enn å ta meg seg litt proteinpulver i en pose, og en tom shaker i bagasjen og vips kan du lage proteinkaffe hvor som helst!

Nå er det på tide å slutte å snakke om trening, og heller se å få trent litt!! Jeg håper dere får en sporty og fantastisk dag kjære lesere. Mer fra denne kanten senere!

Maren

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg