Oslo next!!

Da var en lang og innholdsrik arbeidsdag over, og jeg er klar for Oslo i fire hele dager!! Jiiihuu 🙂 Fire dager hos mine to favorittjenter!! Dette blir som en liten miniferie før ferien, dobbellykke! Etter min faste studiovakt, og et par PTkunder rakk jeg noen kjappe intervaller på tredemøllen og en liten runde på steppen før jeg suste hjem, spiste, pakket og dusjet i rekordpart! Trening må prioriteres, og i dag hadde nok de fleste droppet trening og heller brukt litt lenger tid på pakking og forberedelser til Oslo. Hvis man ønsker å komme noen vei med treningen så må man prioritere!! Jeg har hatt et par treningsfrie dager nå, og tenker nok at det kan bli noen dager uten trening i Oslo også, da prioriterte jeg å rekke en kjapp men effektiv økt i dag! Steppen er min nye favoritt, og jeg får virkelig kjørt meg på den! Det er som å konstant stampe i gjørme, eller konstant gå i trapper. Grisetungt, og fantastisk på en gang:) Har du testet den ut ??

Nå har jeg slengt halve klesskapet i en alt for liten koffert og er straks på vei ut døren! Jeg har timet dette på minuttet, og satser alt på at det ikke blir noe særlig kø på vei til flyplassen! Pcen er selvfølgelig med til Oslo, så vi blogges senere 😉

Tusen tusen takk for alle nydelige kommentarer fra dere å forrige innlegg, og takk for masse herlige boktips! Jeg gleder megt til å ta en tur i bokhandelen å kjøpe med meg noen av anbefalingene deres!

Nei nå må jeg virkelig løpe, Oslo next 😉

Smiiiil M

5 kommentarer
    1. Jeg har et lite spørsmål til deg jeg 😉 Er du utdannet pt på bali/orlando eller er du utdannet her i Norge? 🙂
      Jeg har skjønt at jeg snart må ta mine valg her i livet, og er litt research på forskjellige muligheter 😉 Siviløkonomi er planen, men vurderer et halvt år på Bali før jeg starter. Kanskje jeg plutselig skifter retning? 😛
      Så, derfor lurte jeg bare på hva du hadde gjort, og om du har noen andre utdannelser innen dette? 🙂
      Ha noen superfine dager i Oslo! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg