Pakke i posten!!

Good morning:)

I går dumpet det en spennende hentelapp ned i min postkasse, jeg ble så glad når jeg så at pakken var fra Makestyle. Jeg har nemlig lenge hatt lyst å oppgradere min slitte Nike treningsbag, med en litt freshere veske. Jeg har så og si alltid med meg treningsklær, matbokser, fagbøker, og masse annet stasj i vesken uansett hvor jeg er og da ville jeg gjerne ha en bag som passer uansett om jeg har på meg treningskkær eller ikke. Jeg har letet lenge etter en som er stor nok, god kvalitet slik at den tåler å bli brukt mye, og som er spesiell samtidig som den er nøytral slik at jeg alltid kan bruke den. Skjønner dere at dette ikke er så lett eller? Det tok lang tid, men nå har jeg endelig funnet favoritten!! Min nye treningsbag/weekendbag fant jeg på Makestyle og er fra merket Lulu’s. Den er perfekt størrelse, nydelig farge og super behagelig å ha på skulderen. Den har også en god del små lommer som er perfekt for meg som har med meg alt mulig småting og aldri finner frem i store vesker.



Jeg har allerede tatt vesken i bruk og er så fornøyd!! Når man jobber som personlig trener har man ofte noen timer fri mellom kunder, og da liker jeg å dra på cafe med veninner osv, da er det kjipt å alltid ha den slitte stygge baggen drassende med meg. Den nye Lulu’s bagen er derfor helt perfekt for meg, og det beste av alt er at den nå er på SALG til kun 399 (!!!) Sjekk ut tilbudet HER.

 Hva synes dere??

Ha en magisk tirsdag solstråler!!

Maren

10 kommentarer

Siste innlegg