Reisefeber!!

Etter en hel kveld i sengen i går med filmer, sjokolade, is og kos var energien på topp i dag morges. Jeg fikk unna en kardioøkt på tredemølla og litt beintrening  i dag morges, deilig måte å starte søndagen på! Et tomt treningsenter, og brutalt høy musikk – herlig!! Siste del av kondisjonsøkten fikk jeg selskap av søte Mariann, utrolig hvor mye fortere tiden går når man har noen å skravle med! Nå er jeg tilbake i senga, og på film nr to for dagen. Tv på soverommet er nok det beste og det verste som har hendt meg! Jeg kommer til å bli verdens slappeste person. Jeg kan ikke tenke meg å gjøre noenting annet enn å ligge rett ut i senga å se på film. Er det ikke det søndager egentlig er til for? Det er hvertfall min plan resten av dagen, seng, film og total avslapning! Deilig 🙂

Jeg ligger her å vurderer å bestille en sydentur i i juli! Jeg får så reisefeber av å se alle feriebildene som blir postet på både twitter, facebook og diverse blogger for tiden. Jeg må få bestillt meg en tur. Nå er spørsmålet bare, hvor bør man dra? Jeg er litt lysten på Hellas, men veldig åpen for forslag! Alt jeg trenger er sol, sommer, varme, et deilig hotell og en lang lang hvit sandstrand.

HVA ER DINE FERIEPLANER I SOMMER??

Smiiil M

12 kommentarer
    1. Jeg skal til Tyrkia neste uke, anbefaler virkelig å dra dit!! Jeg har vært der tre ganger før, og elsker det stedet. Så flink du er som trener på en søndag, jeg skal snart ut å gå en søndagstur og kanskje en spinningtime senere!

    2. Vi drar til kefalonia om en uke. Det er en gresk øy, som skal være en av det vakreste;) De har bl.a en strand der som er kåret til topp ti i hele verden, og filmen captein Corelli`s Mandolin er spilt inn der! Var absolutt det stedet som fristet mest da vi skulle bestille oss sydentur;-) Lykke til med valget;)

    3. Jeg skal selv til Tyrkia, Alanya neste tirsdag og blir i minst to uker, har ikke billett hjem enda. Jeg personlig elsker meg der nede, du har litt av alt, kultur, shopping, fest, avslapping, “spa” osv. Veldig deilig, også er det så fint der nede!

    4. Søndager er til for å gjøre akkurat hva man vil! Og det jeg vil i dag er å bli frisk, derfor ligger jeg rett ut 😉 Jeg og kjæresten skal til Platanias i Kreta. Vi har vært der før og det er et fint sted å være, du må prøve å kjøre go cart der! Kjempegøy, og du får kjøre akkurat så hardt og hensynsløst som du bare vil! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg