Dagens middag!

Dagens middag ble noe så enkelt som fiskekaker! Nå skulle jeg ønsker at jeg kunne skrive at disse har jeg laget selv fra bunnen av, men sannehten er at de er rett og slett kjøpt ferdige fra varmmatdisken på Joker. Noen ganger orker man ikke bruke tid på mat, og ønsker bare en kjapp og grei løsning. Resultatet her i huset ble da ferdige fiskekaker, med dampede grønnsaker, en stor salat, kokte poteter, salatblader med rømmedressing, raspede gulerøtter med kryddermix, grov sennep og fetaost som tilbehør.

Dagen i dag har jeg tilbragt på Spicheren, med egentrening, gruppetime og PTkunder! Just the way I like it. Det gleder meg å se at kundene mine pusher videre, og gir absolutt alt på trening! Ingen tegn til feriemodus her i gården, og det er jeg utrolig glad for! Resten av dagen blir foran dataen for min del, jeg har flere kostholdsprogram som skal skrives, og mailen fylles stadig opp av flere som ønsker hjelp med kosthold. Det setter jeg enormt stor pris på, og jeg koser med jobben selv om det tar tid! Jeg ønsker at alle skal gå et program som er skreddersydd for deres målsetning, og da krever det at man går grundig til verks.

Jeg håper alle nyter denne tirsdagen, og har hatt en sporty start på uken!

Smiil M

9 kommentarer
    1. Mmmm, fiskekaker er utrolig godt! Det er lenge siden jeg har hatt. Litt deilig å se at du også kan kjøpe ferdig, og ikke lager alt selv 🙂

    2. Hei 🙂
      Jeg lurer på hvor mye det koster å få satt opp et kostholdsprogram av deg?
      Har du noen mal man fyller ut etc.?
      Liker bloggen din, samt mat og treningsfilosofien din kjempe godt 🙂

    3. Hei
      Hvordan går man frem for å få et kostholdsprogram av deg? Og hvor mye tar du for det? Jeg vil veldig gjerne “bestille” det da jeg tror jeg spiser for lite for å få fremgang i treningen og skulle gjerne hatt en som virkelig kan det til å vurdere det.. Mener du tidligere har skrevet litt om egne erfaringer på dette området også. Skulle så gjerne booket deg som personlig trener, men det er litt vanskelig da jeg bor i Oslo.. 🙁 Akkurat det syns jeg er veldig synd!! Håper på svar!
      Klem fra fast leser 🙂

    4. Hehe, må le litt av fiskekakeforklaringen din.. kjenner meg igjen! Man indoktrinerer jo nærmest seg selv avogtil med å tenke at alt som ikke er ren mat er gift :p Og DET er det jo virkelig ikke, hehe :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg