Du blir aldri utlært!!

Jeg sitter her med en stor kopp kaffe, og drømmer meg bort! Nå forventer nok mange at jeg skal skrive at jeg drømmer om en deilig ferie, sol og sommer. Men nei, jeg sitter her å drømmer meg bort på AFPT sin hjemmeside. Jeg leser om nye spennende kurs og utdannelser. Akademiet for personlig trening har gitt meg et bunnsolid grunnlag og virkelig gitt meg en fantastisk start som PT, fordi jeg føler meg trygg på den kunnskapen jeg har tilegnet meg hos dem. Man blir aldri utlært, og det er viktig å være sulten og åpen for å lære mer! AFPT tilbyr nå en Coaching utdannelse som virker så utrolig spennende, og lærerik!

Faktum er at du kan kunne hele pensum på rams, og være så faglig flink du bare vil, men hvis du ikke har evnen til å engasjere, motivere og kommunisere med kunden din så vil du aldri lykkes som personlig trener.  Evnen til å se mennesker, møte dem der de er, tilrettelegge, nå frem til, lytte og motivere er alfa omega i dette yrket. Jeg ønsker derfor å lære mer om hvordan jeg best mulig kan formidle mitt budskap om helse, trening, ernæring og livstilsendring til mine kunder.



Kurset holdes av Øyvind Hammer, og bare det i seg selv er grunn nok til å delta! For dere som ikke har hørt om Øyvind Hammer må ta dere en tur inn HER å lese om han. Han jobber som Coach og mental trener, og har blant annet Ole Einar Bjørndalen på kundelisten. Jeg har vært så heldig å få høre flere forelesninger med Hammer, og jeg har vanskelig for å finne de rette ordene som kan beskrive denne mannen. Han er enormt engasjert, så motiverende og så ufattelig tilstede. Energien til denne mannen er magisk!

Høres dette spennende ut? Les mer om denne spennende Coaching utdannelsen HER.






 



Hvis du går med en drøm i magen om å bli personlig trener så anbefaler jeg der å klikke deg inn på AFPT, og lese om Norges desidert mest anerkjente og kvalitetssikre PTutdannelse. Markedet er i endring. Kundene krever og forventer at du som PT er utdannet, og kvalitetsikret! Så vær smart, skal du først ta en slik utdannelse, gjør det ordentlig!! Ikke ta noen snarveier, gå for kvalitet og en bunnsolid utdannelse hos AFPT.

Maren

 

25 kommentarer
    1. Så spennende:) det er så sant. Viktig å være åpen for ny kunnskap, man blir aldri helt utlært ! Det er så utrolig mye spennende man kan studere når man har et grunnlag!
      Ha en herlig mandag:)

    2. Hei! Lurte på om du kunne skrive litt om PT-utdannelsen din? Hva du syns var vanskelig/lett? Hva inneholdt dagene på studiet? Timeplan osv!
      Du har en helt fantastisk og inspirerende blogg 😀 Er stadig innom for å hente ny inspirasjon og motivasjon 🙂

    3. Så spennende innlegg! Jeg tenker på PTutdannelse selv, og etter å ha lest dette (og sett på sidene til afpt) så vet jeg hvor jeg skal ta det hvertfall!!!

    4. Så spennende! Jeg sier som hun over, følg drømmen, men bare ikke dra fra sørlandet nå som vi endelig har fått en så dyktig og motiverende PT her på senteret. Du er en enormt stor inspirasjonskilde for meg. Jeg sparer opp til å kjøpe timer hos deg nå!

    5. Hvilken str. er det på den north face baggen du har der? Hvor mye måtte du betale for den? Er den god å bruke? 🙂

    6. Jeg vil ha en som deg til PT om jeg noengang skal ha det!! (noe jeg heeelt sikkert ender opp med til slutt! :P)
      Engasjerende, smilende, blid, tenker individer og at alle ikke er like.. Nei, du er virkelig en stor inspirasjonskilde for meg! Lysten til å bli sunn, velltrent og ikke minst en positiv jente øker hver gang jeg er innom bloggen din og leser innleggene og ser bildene!
      Håper du tar det til deg, for det er virkelig ment fra hjertet ! 🙂
      Ha en super mandag videre!

    7. Digger bloggen din! Utrolig inspirerende!
      Har et par spørsmål, dersom du synes de er for personlige så ikke svar..men jeg er nysgjerring..hehe..
      1. Hvordan ser en typisk treningsuke for deg ut nå for tida?
      2. Bladde meg litt tilbake og så at du startet på lektorprogrammet, hvorfor sluttet du?
      Smiil tilbaket til deg:)

    8. Syns det virker så utrolig spennende, og har veldig, veldig lyst til det – men først må jeg bli ferdig med frisør utdannelsen min. Er så mye jeg vil gjøre, aller helst alt på en gang, men det er for få timer i døgnet til det 🙁

    9. Så spennende, dette må jeg lese mere om!
      Jeg har muuuuligens lyst til å utdanne meg som PT en dag, og da vil vel valget stå mellom NIH og AFPT.. men jeg må jo si at etter denne strålende anmeldelsen så leser AFPT med noen poeng altså 😉 I tillegg så tenker jeg ifht. ernæring og ny forskning også, der står vel AFPT litt friere med å undervise med oppdatert kunnskap, iogmed at NIH ligger “under staten”.. (iogmed at de får støtte og må følge retningslinjer).
      Og coachingutdannelse.. høres KJEMPEspennende ut! Høres ut som du HAR veldig lyst til å søke på det da, men at noe holder deg tilbake? Hopp i det! Jeg har begynt å leve litt etter en ny regel i det siste, og det er at jeg har bare ETT liv, og jeg har ansvar for å LEVE det! Så gjør det du har lyst til, selv om det er skummelt 🙂
      My two cents for the day 😉

    10. Så spennende, dette må jeg lese om!
      Jeg har muuuuligens lyst til å utdanne meg som PT en dag, og da vil vel valget stå mellom NIH og AFPT.. men jeg må jo si at etter denne strålende anmeldelsen så leser AFPT med noen poeng altså 😉 I tillegg så tenker jeg ifht. ernæring og ny forskning også, der står vel AFPT litt friere med å undervise med oppdatert kunnskap, iogmed at NIH ligger “under staten”.. (iogmed at de får støtte og må følge retningslinjer).
      Og coachingutdannelse.. høres KJEMPEspennende ut! Høres ut som du HAR veldig lyst til å søke på det da, men at noe holder deg tilbake? Hopp i det! Jeg har begynt å leve litt etter en ny regel i det siste, og det er at jeg har bare ETT liv, og jeg har ansvar for å LEVE det! Så gjør det du har lyst til, selv om det er skummelt 🙂
      My two cents for the day 😉

    11. Vilde: Tusen takk for en nydelig kommentar! Nå gjorde du virkelig dagen min så mye bedre:) Ønsker deg en strålende uke! stort smil fra Maren

    12. Maria: Åå det er utrolig lenge siden jeg kjøpte den! sikkert 3 år siden. men mener at det er en str: S. og tror den ligger på ca 499.- vet at Anton sport selger dem, og XXL selger dem. Den er helt super! God plass, og tåler vann. Anbefales 🙂

    13. Helt enig med deg! Har sittet og drømt meg bort selv på alle kursene de har:) Kjempe spennende! Har du tatt kostholdskurset? Vurdere du å ta førstkommende kurs med coaching? Har lyst til det selv:)
      Du er så inspirende og flink altså!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg