Endelig fredag :)

Denne fredagen og helgen er så etterlengtet! Jeg skal bare slappe av og kose meg, jobbe litt og sove masse. I dag startet jeg dagen med en herlig intervalløkt på tredemøllen, før jeg hadde tre PTkunder på rappen. Jeg tok en tidlig fredag og dro fra jobb allerede kl 13. Fantastisk:) Planen var å dra hjem, rydde og være super effektiv, slik at helgen bare kunne nytes. Hva tror dere skjedde? Jeg snubblet rett i seng i det minuttet jeg kom inn døra, og der ble jeg i hele tre timer (!!) Nå er det på tide å ta meg selv i nakken, og få litt kontroll i kaoset her! I kveld blir det jentis hos Camilla, med masse deilig mat, jenteprat, snacks, en søt film, og joggebukse. En skikkelig jentekveld med verdens fineste venninne passer meg så perfekt i dag <3

I dag etter morgenøkten fikk jeg endelig prøvd meg på dips igjen! Husker dere jeg postet dips-filmen for nesten 4 uker siden? På slutten av filmen ser dere at det skjer noe galt og at jeg får en kraftig strekk i brystmuskelen. Vel, dette var ingen liten strekk. Den var så kraftig at det har tatt nesten en hel måned før jeg virkelig kunne belaste bryst ordentlig. Usannsynlig kjipt når jeg endelig hadde fått dreisen på dips. Vel, nå kjennes det hvertfall bra ut igjen, men jeg turte ikke å kjøre på maks. Fem små dips ble alt jeg gjorde i dag, og jeg kjenner at jeg husker så alt for godt den grusomme lyden og følelsen fra strekken, hver gang jeg kommer ned i bunnposisjon. Brystpress, push-ups, flies osv går helt fint, så der kjører jeg maks igjen. Garantert ikke lenge før jeg kan kjøre på for fullt med dipsene også – can’t wait!!

Hva er deres planer for helgen?

 

Maren

6 kommentarer
    1. Så deilig med tidlig fri på en fredag 🙂 🙂 Høres ikke digg ut med den strekken nei, kjedelig å bli satt ut av slike skader 🙁 Bra du er kommet deg, men skjønner du er litt redd og forsiktig nå 🙂 Ta den tiden du trenger 🙂 Ha en fin helg 🙂

    2. Hørs ut som en kongehelg. Skulle gjerne bytta med deg for her går det i ett! Du er rå på dipsing da så skjønner du gleder deg til å være tilbake i action for fult igjen 🙂

    3. Huff, det hørtes vondt ut :/ Ikke rart du tar det litt rolig nei 🙂
      Forresten – hvor du har kjøpt toppen som du har på deg i headeren? Synes den er dritfin, og skulle gjerne hatt en selv 🙂

    4. Den helgeplanen din må jeg si hørtes helt fantastisk ut! Kosekveld med bestevenner, film og joggebukse. Kan det bli bedre? 😀
      Så bra at strekken er blitt bedre igjen! Dips er jo en sånn gøy øvelse i tillegg, så skjønner at du gleder deg til å kjøre maks igjen! 😀
      Fin helg til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg