Dagens lunsj!!

Dagens lunsj ble en deilig salat med mye godt!! Dette er absolutt min favoritt salat. Den inneholder isbergsalat, avokado, fetaost, kalkunskinke, agurk, laks, egg, pesto, pinjekjerner, paprika, cherry tomater, oliven og balsamico. *fest i munnen*

Jeg har vært på jobb siden klokken 09.00 i dag, og har fremdeles noen timer jobb igjen før jeg kan ut å nyte solen! Etter gårsdagens solmaraton tror jeg nok huden min har godt av en liten pause.

Ha en super mandag, og nyt siste fridag!!

Smiil M

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg