YOLO !!

Du forstår at du begynner å bli en dedikert blogger når du er innom leiligheten i 15 minutter, og prioriterer å slenge inn et blogginnlegg istde for å bruke noen ekstra minutter på badet for å freshe deg for kvelden! haha. Jeg har tilbragt hele denne fantastiske soldagen i konfirmasjon til min skjønne fetter. Deilig konfirmasjonsmat, enorme mengder kaker og is har gitt meg et energinivå uten like. Nå suser jeg innom hjemme for å slenge av kjolen, og hive på meg noen lette sommerklær. Jeg rasker med meg Jordbær og Cava før jeg skal ned på Sara sin deilige takterrasse med masse nydelige jenter!! Jeg gleder meg så til å ut med jentene i kveld <3 Jeg kom forresten plutselig på at jeg skulle farge håret i går, hva synes dere?? Jeg føler det ble litt i mrørkeste laget, men gjort er gjort!!

Jeg fikk en pakke i posten i dag som jeg virkelig har ventet lenge på, oppdaterer dere på hva den inneholdt i morgen! Jeg har også funnet en ny favorittøvelse på bryst! Deler selvfølgelig den også med dere i morgen. Nå må dere komme dere ut i sola og NYTE at det er sol, sommer og lørdagskveld!!! Du lever kun en gang, eller som fantastiske Belinda ville sagt YOLO!! (you only live once). Så kom deg ut og LEV!!

Strålende smiiil fra M

4 kommentarer
    1. Du ble kjempefin på håret, slettes ikke for mørkt =) Må si du er dedikert til bloggen ja, den prioteringen sier sitt! Liker bloggen din veldig godt, så alt arbeidet du legger ned går ikke upåaktet hen =) Ha en deilig sommerkveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg