God morning sunshine!

I dag er det jobb fra før solen står opp, nesten til den går ned! Så dette fantastiske været får dere nyte for meg, jeg blir nemlig på tr.senteret store deler av dagen. Den sola BØR skinne like fantastisk i helgen når jeg har fri, for å si det sånn. Fordelen med dette været er jo at absolutt alle er blide, alt virker enkelt og dagene går generelt så mye lettere. Til og med det å stå opp kl 04.45 var litt mindre umenneskelig i dag.

Ser at mange av dere vil ha oppskriften på isen. Som sagt så er det bare å lage favoritt smoothien din og hive den i frysen i noen timer. Jeg kan selvfølgelig gi dere oppskriften på akkurat den smoothien som var basen til denne isen. Jeg skal få lagt det ut til dere i kveld når jeg er hjemme på min egen pc. jeg startet dagen i dag med samme smoothie, uten å legge den i frysen! Da blir det en frisk deilig kremete konsistens på den. Mmmm

I kveld blir det gjensyn med min nydelig kristina. Utrolig hvordan det skal være så vanskelig å finne en kveld som passer for oss begge.Vi er litt for busy på hver vår kant, men i dag skal vi endelig få en koselig og etterlengtet kveld sammen <3

Flere av dere har også sendt mail om hjelp til kosthold. Det er veldig gøy at det så stor interesse for dette! Jeg hjelper mer enn gjerne med kostholdsveiledning og kostholdsprogrammer. Jeg skal få svart på  alle mailene deres i løpet av torsdagen, da har jeg nemlig satt av litt “me-time” og skal kose meg på stamcafen min med en deilig kaffe, en ekstra god lunsj og full fokus på mail fra dere lesere!

Jeg ønsker dere en fantastisk dag, nyt sola!!  Mer fra meg senere🙂

Maren

4 kommentarer
    1. Hei Maren!:) Jeg er student her i Kristiansand og trener en del på spicheren, og lurer på hvor mye det koster med personlig trener-timer på spicheren? Jeg spurte i resepsjonen en gang, men fikk aldri noe mer svar.. Følte de ikke ville si det, men heller få meg te å melde meg på uten å vite hva det ville koste meg.. Er jo student så bader ikke akkurat i penger!;) har veldig lyst å få hjelp til kosthold og trening! Har du et svar?:):) liker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg