Sporty start på dagen!

MIn kropp forstår ikke forskjellen på hverdag og helg, og nå som jeg har presset den opp før klokken 05.00 flere dager i uken pga jobb, så er det helt umulig å sove lenger en kl 07 i helgene! I dag lå jeg i over en time våken i sengen, leste nyheter på telefonen og så i taket! Da fant jeg ut at jeg like gjerne kunne stå opp å få noe ut av dagen. Så slang på meg treningsklærne og dro over til Spicheren treningsenter. Her fikk jeg en super kondisjonsøkt. Vel hjemme ventet en deilig frokostskål med Cottage cheese, skyr mago, litt vanilje kesam, jordbær, blåbær, pære, hakkede mandler og kanel. Mmmm!! Perfekt! Den deilige genseren på bildet er fra fantastiske BAVAC! Den er super myk og deilig i stoffet. Perfekt til og fra trening. Ny favoritt! Har den i både lys grå og mørke blå 🙂

Nå ligger det papirer utover hele bordet foran meg, og jeg skal tilbringe de neste timene til organisering og planlegging. Jeg liker å bruke søndager til slike ting. Jeg koser meg med det, og trives med planleggingen av neste ukes timer med kundene mine. Nå skal jeg lage meg en stor kopp te, og tuste videre med papirene mine. Flere nye kunder har kommet til de siste dagene, og det er utrolig spennende!

Flere av dere har etterspurt flere sunne matoppskrifter, det skal dere selvfølgelig få! Søndag er en dag jeg liker å bruke litt ekstra tid på kjøkkenet, så mulighetene er store for at det kommer en herlig oppskrift til dere i løpet av ettermiddagen!!

Nyt søndagen hjerter!

Maren

10 kommentarer
    1. Jeg skrev en mail til deg for en stund siden om en personlig trener-time, men har ikke fått noe svar? Hvordan kan man “bestille” det? 😛 Hehe

    2. Anette JL: Det har vært litt styr med min mail den siste tiden, og jeg jobber med å få opprettet en egen mail kun til bloggen, da det til tider blir så mye mails at noen “forsvinner” i mengden. Send mailen på nytt du, så skal du selvfølgelig få svar. Beklager så mye 🙂 Maren

    3. Vibeke Elisabeth Mathisen: Jeg var så heldig å få den av Bavac <3 Så usikker på prisen. sjekk ut Bavac.no men jeg advarer deg, det er VILT mye fint der 😉 Bavac er fantastisk.

    4. Spiser du ingenting før morgentrening? Jeg er aldri sulten der, så er det ok å vente til etter trening med mat?
      Takk for superinspirerende blogg =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg