En perfekt lørdag

Hvis jeg skulle beskrive min perfekte lørdag, så hadde jeg beskrevet den dagen jeg har hatt i dag! Dagen startet med en fantastisk treningsøkt sammen med en herlig kollega på Spicheren treningsenter! Vi satt opp en sirkel med ulike styrkeøvelser for hele kroppen! En svett og tung økt, som virkelig gav oss en kickstart på dagen. Etter trening dro jeg ned til byen for å møte beste Camilla. Vi tuslet rundt i sentrum, shoppet litt og bare koste oss. Det er så deilgi vær her i dag , med fantastisk god temperatur. Så deilig å endelig kunne gå i tynn jakke, og åpne sko! Jeg fikk oppgradert treningsgarderoben min litt (som om det egentlig var nødvendig) med et par nye freshe topper! I’ll show you later 😉

Vi satt oss ned på min favorittcafe her i Kristiansand, Hos Naboen heter den. Fantastisk mat, og nydelig personale gjør dette til min store cafefavoritt! Så søte er de ansatte der at jeg til og med fikk et nydelig lite kakestykke i dag!! Man kan jo ikke la vær å bli sjarmert! *smile*

Planene for kvelden er joggebukse, god mat, film, og digg! Jeg har rett og slett blitt litt kjedelig på den sosiale fronten, men etter en lang uke med masse masse jobb er jeg helt skutt når helgen kommer. Mine helger er derfor ofte fylt med joggebukse, ekstra gode måltider, litt godt i glasset (fremdeles iført joggebuksa), kvalitetstid på cafe med jentene, og masse søvn. Jeg kjenner heldigvis  at jeg nå begynner å bli vant til å jobbe fullt, og dermed ikke er så vrak når helgen kommer, og godt er det! Jeg tipper jeg blir utestengt fra vennegjengen snart hvis jeg ikke slutter å være en trøtting!!

HVA LIKER DU BEST Å FYLLE HELGEN DIN MED??

Kos dere i dag fine lesere, lørdag er en ekstra kosedag for mange, så nyt det fullt ut!!

Smiil M

14 kommentarer
    1. Høres ut som en deilig helg! Jeg skulle også hatt meg noe nytt treningstøy, men i motsetning til deg trenger jeg det virkelig!
      Jeg foretrekker egentlig at helgen er fyllt med ro, litt trening, sunn mat med innslag av usunt inni mellom 😉 Denne helgen derimot har jeg fartet rundt, spist mye usunn mat og trent minimalt. Men men, det blir ikke alltid som planlagt. Fortsatt god helg!

    2. Pleier vanligvis ikke å kommentere, men idag måtte jeg bare ! Du var så smilende og skjønn der du satt i blomstrete topp på uteserveringen! Gøy å se deg i flere antrekk enn bare treningstøy! 😀 Kjempefint! Forsett forresten med gode oppskrifter på mat, har prøvd noen, og de smaker fantastisk! God helg videre <3

    3. Haha, flaks for deg at vi leser til eksamen 😉 neida! Du blir aldri utestengt <3 håper du har en fantastisk lørdag fine!!

    4. Sara: Det er godt å høre;) Snart er eksamner og alt kjipt ferdig, da skal vi kose oss da vennen!! Lykke til med siste innspurt, jeg heier på deg hele veien <3 Love

    5. fitnessblom: Det er så sant, av og til går det ikke helt som planlagt! Men helgen er til for å kose seg, med ekstra god mat og gjøre akkurat det man har lyst til;) Nyt helgen videre!! smil M

    6. Hei! Som ny fast leser av bloggen din må jeg bare kommentere 🙂 Fant bloggen din helt tilfeldig, og nå er jeg innom hver dag. Blir så glad av å lese innleggene dine! Du er så sprudlene blid og fantastisk – og jeg får masser av inspirasjon og ikke minst motivasjon til å både trene mer og et sunnere kosthold. Jeg har faktisk blitt flinkere til å spise oftere og mindre etter jeg begynte å lese bloggen din, og treningsøktene har blitt hardere og er mer preget av styrke enn tidligere. Jeg tar meg også helt ut på treningen, og elsker det! Det gir raskt resultater, og etterhvert håper jeg at jeg får bygget enda mer muskler og fjerne litt mer fett. Jeg har ikke så mange kilo til overs lenger, men har en liten vei å gå før jeg kommer dit jeg vil – kanskje mest med tanke på at jeg må bygge mer muskler. Så ble jeg nysgjerrig da, og spør i håp om svar (dersom det ikke er hemmelig) Vet du hvor mye fett% din er? Hvor høy er du og hvor mye veier du? Du har virkelig en nydelig kropp og en knallgod kroppsholdning. Mye muskler – samtidig som du er feminin. Helt perfekt 🙂 God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg