That friday-feeling!!

En litt sen update i dag! 18 mai startet tidlig for min del med første PT kunde kl 09.00, etter det gikk det slag i slag med kunder helt frem til klokken var 15.00! Etter jobb ble det en deilig lunsj etterfulgt av masse frisk deilig frukt ute i sola i hagen! Utrolig deilig. Solen stekte, og jammen klarte jeg ikke få en liten fregne på nesa! Herlig:)

Jeg har også rukket å være en liten rusle tur i skogen, dette ble en veldig rolig tur, kun for å få litt frisk luft etter en hel dag inne på treningstudio! Været har vært fantastisk her i dag, og det ble en deilig liten tur i solskinnet! Nå har jeg akkurat tatt en lang lang dusj, vasket, og kuret håret og smørt hele kroppen min inn i deilig velduftene bodylotion. Joggebuksa er på, og tacoen er på bordet. På Voice er på skjermen og alt er i grunn bare helt deilig! For meg blir ikke fredagskvelden bedre enn dette! Nydusjet og god, i myke klær, uten sminke og med deilig mat på bordet! Mmmm

Dagens treningsøkt ble intervaller på mølla etterfulgt av 15 minutter stepp! En deilig og svett affære. I morgen skal jeg ha en aktiv start på dagen sammen med en herlig kollega på Spicheren treningsenter. Det er så herlig å trene sammen med likesinnede som elsker å ta seg helt ut, og som pusher like hardt som jeg selv gjør! Jeg gleder meg.

Nå fortsetter kosen her, maten er fordøyd og skålene med godsaker er på bordet! Skuldrene er senket og den deilige fredagsfølelsen kommer snikende:)

Nyt kvelden, og ha en deilig helg kjære lesere!!

Smiil M

7 kommentarer
    1. När du løper intervaller, hvordan legger du opp det? jeg løper ofta intervaller men vill ha mer tips på effektivitet m.m 🙂 løper du 4*4? eller har du nåt tips?

    2. Åh, så herlig 🙂
      Jeg og en venninne har startet en ny blogg som handler om oss to som trener styrketrening. Vi er begge veldig spinkle, så derfor er målet vårt å legge på oss i muskelmasse, og vi vil jevnlig legge ut formbilder av fremgangen 🙂 Følg med om du har lyst 🙂
      http://sterkejenter.blogspot.com/ (vi skal fjerne “blogspot” snart for det ser ganske uprofesjonellt ut)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg