En lang, men fantastisk dag!!

Jeg ligger rett ut på sofaen etter en 12,5 timer lang arbeidsdag! Først i studio, også PTkunder etterpå. I dag var en helt spesiell dag på jobb, jeg tror PTkundene mine har fått superkrefter. I dag ble grenser flyttet og komforsoner sprengt så til de grader!!! Jeg er så imponert og så stolt over kundene mine og hva de klarer å prestere. De er virkelig på vei til å bli den best eversjonen av seg selv. Jeg føler meg heldig som får hjelpe dem på reisen, og hjelpe dem til å nå sin målsetning. Det finnes ingen tvil om at målene vi har satt vil bli nådd slik som de pusher på nå. Som sagt, jeg er så imponert!

Det har vært en lang dag, men den har gått så utrolig fort! Sånn er det vel når man jobber med det man brenner for! Jeg får så mye energi av kundene mine og den herlige treningsgleden de viser. I morgen er en ny dag, med flere timer, og jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg!

I dag har jeg vært på farten i over 12 timer, det krever litt planlegging. Min nistepakke i dag så slik ut:

  • 2 bokser cottage cheese
  • 2 skyr
  • 3 epler, 1 pære
  • En boks blåbær + mandler
  • En kyllingfilet og en pakke kalkunskinke
  • En pose grønnsalat + to tomater + avokado
  • En supersmoothie (ferdig laget hjemme)
  • Tilbehør: Pesto, fetaost, salt/pepper

 

Denne maten ble fordelt på 3 måltider og holdt energien min oppe hele dagen! Når jeg starter på jobb så tidlig som 05.30 er det viktig for meg å sørge for at kroppen får tilført nok energi jevnt gjennom hele dagen. Jeg er aktiv på jobb, og sitter nesten ikke ned i løpet av dagen. Jeg har også hatt en god treningsøkt midt på dagen, som gjør at jeg må fylle godt på etterpå. Dagens treningsøkt ble 45 minutter på steppmaskinen (jeg har et stort gnagsår på foten som gjør at jeg ikke kan løpe intervallene mine) samt et par øvelser for ryggen. Jeg elsker å trene rygg, og favorittøvelsene er: Nedtrekk, facepull, latsdrag og roing.

Nå skal jeg kose meg med ovnsbakt Chillimarinert-salmalaks med matfløte, grønnsaker og fullkornris. Mmmm!

Ønsker dere en strålende mandag, og en deilig uke!!

Smiiil M

 

5 kommentarer
    1. Hei Maren!
      Flott bikini og flott kropp ikke minst. Det ligger mange timers trening bak den 🙂
      Det jeg lurer på er om du kunne si noe om hvordan en treningsuke ser ut for deg. Jeg trener mye selv, men i det siste har det stoppet helt opp. Er vel mer glad i å trene styrke enn kondisjon. Men prøver å få til tre styrke økter og to kondisjonsøkter enten spinning eller løping. Spiser normalt, nok og ikke for lite eller for mye. Men det har stoppet opp på en måte. Har du noen tips?

    2. Elsker slike dager som det der! Og når man jobber på et treningssenter føler jeg at jeg går konstant i endorfunrus :p Både fra meg selv og kunder. Love it! Flink du er til å planlegge matpakkene dine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg