Den magiske søvnen!!

Smilet er tilbake, skuldrene er senket og jeg sitter krøllet opp i sofaen under teppet, med en stor kopp te i hånden. Jeg sov i hele 1,5 timer, og det føles bare helt fantastisk! Jeg kan nesten ikke huske at jeg gikk å la meg, og jeg lo godt da jeg våknet fullt påkledd, oppå dynen! Jeg har faktisk klart å sovne før jeg verken fikk av meg noen klær eller kommet meg under dynen. Det er så rart hvordan hele verden virker lysere når man bare har fått sovet ut litt. Jeg puster så mye lettere nå, jeg har ikke vpndt i hode lenger, og er egentlig i ganske godt humør! Denne deilige middagen er akkurat inntatt, og nå venter en deilig avslappende kveld i sofaen med blogglesing, mail og forberedelse til herlige PTkunder i morgen. Ute øser regnet ned og da er det ekstra godt å kose seg inne!

Jeg har en lang favorittliste på blogger som jeg leser, men det er alltid spennende med nye blogger. Har du noen blogger du vil anbefale meg å lese? Kanskje har du selv en blogg, sleng inn bloggadressen din i kommentarfeltet da vel 🙂 Jeg leser i utgnagspunktet mange trenings/helse blogger, men det trenger absolutt ikke være det. Så lenge det er bloggere som gir av seg selv, oppdaterer jevnlig og har fine bilder så skal det ikke mer til for at jeg synes det er gøy å følge med. Tips meg gjerne om ulike matblogger, interiør, mote, fitness – ja alt mulig 🙂

Jeg har lovet dere flere filmer, så her slenger jeg med en film av en av mine favorittøvelser. Øvelsen heter Renegade row. Pass på å stram magen, hold hoftene/ryggen helt i ro og trekk opp. Fantastisk øvelse for stabilitet i mage/rygg, samt interscapulær styrke. Altså mellom skulderbladene. (enormt viktig for god holdning og stabilitet i skuldre)

Ha en super kveld dere!!

Smiil M

28 kommentarer

Siste innlegg