15 tanker på en fredag

For en dag dette har vært… Jeg har vekslet mellom å ville både le og gråte. Du vet de dagene hvor universet jobber mot deg, og du kjenner på et så heftig press på alt som skulle vært gjort, alt du ikke rekker, ting du føler ikke er bra nok, og et indre stress som nesten tar knekken på deg. Den dagen har jeg i dag. Så den første tanken i dag handler om det. Disse dagene dukker opp for oss alle, og da er det bare å krumme nakken, jobbe på, få unna det man kan, og vite at det kommer mye bedre dagen. Husk for alle del mine venner: Du kan ha en dårlig dag, men du har ikke et dårlig liv❤️

I dag har jeg lyst å dele 15 helt random tanker med dere:

🧡 Jeg må lære meg å takle stress bedre. Jeg befinner meg midt i en av de aller mest stressende og mest hektiske periodene jeg har hatt så langt i livet, og jeg er virkelig helt nødt å lære meg å takle det bedre. Jeg får gjort alt jeg skal, og jeg tror ingen utenfor min aller innerste sirkel merker at jeg føler jeg holder på å drukne. For min egen del, så må jeg lære meg å prioritere, delegere, organisere og strukturere ting. Jeg har ikke noe mer å styre med enn noen andre – jeg er bare ikke så fink på å organisere det.

🧡 Vegansk mat er fantastisk godt, og vi kan alle spise litt mer av det innimellom. Du må ikke være veganer for å velge litt mer grønt, og litt mindre kjøtt. I dag spist jeg en Buddha bowl på Spiregården, en vegansk cafe her i Kristiansand, og det var himmelsk.

🧡 Jeg har sjeldent gledet meg så enormt mye til en treningreise som det jeg gjør akkurat nå. Det er den største gjengen vi noen gang har hatt med oss på tur, og det blir så fantastisk gøy å arrangere treningsreise for ca 60 jenter.

🧡 Jeg synes GOT er spennende og gøy, men kan ikke klare å være like ut-av-en-annen-verden frelst som så mange andre er om dagen. Nesten skummelt å si, jeg føler det er så mange blod-fans der ute. Jeg har sett til og med sesong 6, og holder nå på med 7, før jeg skal kaste meg på den siste.

🧡 Ocean´s (du vet ocean´s eleven osv) filmene og Jason Bourne er noen av de aller gøyeste filmene jeg har sett. Jeg så Ocean´s 8 i går, og jeg blir SÅ underholdt.

🧡 Jeg synes det er så fantastisk koselig at Andrea Sveinsdottir har flyttet til sørlandet, og gleder meg til date med henne på mandag<3

🧡 Fredager er litt magisk for meg, på en skikkelig deilig måte. Fredag er helg, taco, joggebukse, venner, kos, lave skuldre, The Voice, godsaker, god stemning, snacks, hygge og lykke. Noen som kjenner seg igjen på at fredagen er litt ekstra god?

🧡 Jeg er litt ute av mitt vanligvis så naturlige fokus på sunn mat og trening. Jeg spiser det jeg har lyst på, og koser meg. Jeg synes det er gøyere å trene andre, enn å trene selv. Det er litt digg, og litt kjipt på en gang. hehe. Jeg elsker at fokuset er rettet mer mot å trene andre, men jeg tror kroppen min hadde takket meg om den fikk litt mer salat, grovt brød, fisk, grønnsaker og frukt, og fikk lov å bevege seg litt mer snart.

🧡 Det er så fint med de vennene du ikke ser så ofte men når dere ser er det som om dere hang sammen i går. Det er så fint! Jeg hadde et sånn tilfelle i dag, vi møttes tilfeldigvis på en salong og det var så kos<3

🧡 Jeg drikker alt for lite vann, sånn virkelig alt for lite – og jeg klarer bare ikke gjøre noe med det. Har noen et par gode tips til å øke vanninntaket så tas det i mot med stor takk.

🧡 Appen vi holder på å lage, og som straks lanseres blir så mye mer, så mye større og så mye bedre enn jeg noen gang hadde drømt om. Det er unorsk å si det, og det går i mot alt av jantelov – men jeg er så sykt stolt av det vi skaper med IDEALFORM, og jeg gleder meg så enormt til å dele den med dere.

🧡 Jeg håper jeg kan få lov å trene andre, heie på, motivere og pushe folk til å nå målene sine så lenge jeg lever. Ingenting gir meg en større glede og en sterkere rus enn den følelsen av å lede en heftig gruppetime, og pushe folk til å knuse begrensningene de har satt for seg selv, og nå målene sine. Det gir meg alt!!!!

🧡 Musikksmaken min er så kraftig preget av at jeg har jobbet med trening, at det nesten er litt flaut. Jeg tenker power, energi og trening med en gang jeg hører en ny sang, og får lyst å putte dem inn på lista mi og kjøre den på neste Bootcamp. Det er alltid min første tanke med en ny upbeat låt.

🧡 Når det gjelder rolige sanger så er jeg alltid mer opptatt av tekst, enn melodi. Teksten er viktigst!!!

🧡 Jeg har tatt meg selv i å smile helt uten grunn, flere ganger den siste tiden. Det er så godt! Mange har spurt hvordan det går med meg etter bruddet – jeg har ikke godkjent noen av de kommentarene. Jeg ønsket å vente med å ta det opp igjen til jeg helt sikkert kunne si at jeg har det bra, og virkelig mene det. Nå kan jeg si det: Jeg har det bra❤️ på ordentlig!

Jeg håper dere likte dette innlegget, det er litt annerledes enn hva jeg har delt før. Jeg har sett flere andre dele litt av hva de tanker på i hverdagen på denne måten, og jeg synes alltid de innleggene er artige. Så da kom det et fra meg også – håper det falt i smak🧡

Jeg håper også at du får en helg som er akkurat slik DU vil ha den, og fylt med akkurat de tingene DU liker! Kos deg, og lag deg noen fine dager. Fyll dagene med ting som får deg til å smile🧡

 

Smiiil, Maren 

 

12 kommentarer
    1. Yay! Så godt å høre at du har det bra med deg selv 😀 Tror jeg med trygghet kan si at det merker vi 🙂

      Forresten, vanntips! Etter at jeg kjøpte en kul S´well-flaske, så drikker jeg mye mer vann fordi det smaker mye bedre når vannet holder seg kaldt over lengre tid, og du kan bruke den om og om igjen, og du får lyst til å drikke 🙂

      God helg!

    2. Hei skjönneste!<3 Åhhh, dette innlegget digget jeg veeeldig! Gjerne oftere av dette altså! Blir mer kjent med deg på en annen måte, og det er bare flott da!<3 Digger deg! Kjempe hyggelig å se deg ekte glad! Kos deg!<3 Stor klem til flotte deg!<3

    3. Jeg er så imponert over deg Maren, du står på uansett hva! Du er så ekte og deler så mye positiv energi. Flott å lese at det går bra med deg. Jeg har fulgt bloggen din i mange år og det er alltid fint å titte innom her. Tips til vanndrikking – last ned en app (det finnes mange ulike) som kan minne deg på å drikke vann 🙂 Ha en super helg!

    4. Så kjekt at du deler dine herlig tilfeldige tanker!😊

      Jeg har brukt samme “metode” for å få i meg nok vann i mange år. Jeg har èn fast 0.75-liters drikkeflaske som jeg tar med meg overalt, og den har alltid vann i seg. Regelen min er at jeg er nødt å drikke opp en flaske med vann før jeg kan spise neste måltid.

      Så når jeg våkner om morgenen må jeg drikke alt vannet i flasken før frokost. Deretter fyller jeg den opp igjen og vet at jeg må drikke den opp før jeg kan spise lunsj, middag, osv. Da blir det fort 3 liter i løpet av en dag!

      Og jeg er helt enig – Fredag er hellig!!😍🙌🏼

    5. Så fint innlegg!

      Kjøp deg en vannflaske i glass og fyll den med iskaldt vann + alt du liker av frukt, bær eller grønnsaker! Vannflaska blir så mye mer spennende med f.eks agurk og mynte eller blåbær og bringebær oppi! NAM😍

      Hvordan går det med oppkjøring mot triatlon? 😊 Skriv gjerne om det hvis du vil!

    6. Kjempefint inleg 🙂
      Håper janteloven er på vei vek, det bør jo vere lov, å vere stolt av det man har jobbet hart med, og er fornøyd med. Gleder meg til å sjå appen deres når den er ferdig.
      Mit tips med å drikke mer vann, er å altid ha med seg ein liten flaske, og fyl på den når man kan. (Eg har aldri en tom drikke flaske, med in på flyplassen)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg