10 tanker på en tirsdag

Jeg sitter på kontoret og trengte et lite avbrekk fra ukesrapporter fra online kunder, så hva er vel da bedre enn å ta en liten tur inn her til dere💗

I dag funderer jeg på mye rart, og har litt forskjellig jeg har lyst å dele med dere. Så da blir det en liten “10 tanker på en tirsdag” her på bloggen:

 

🌸 I dag bestemte jeg i samråd med megler at vi trekker leiligheten tilbake fra Finn.no, og venter med å legge den ut til våren heller. Det føles som en finfin avgjørelse, og vi koser oss med å skulle ha litt ekstra tid i leiligheten.

🌸 Jeg er ekstremt dårlig på middag om dagen, og spiser nesten brød til alle måltider. Det er helt okei det, men ganske så kjedelig og uinspirerende! Så i dag tok jeg turen inn, og så på maten kundene mine og kundene våre generelt i strongbody lager. Fy søren så inspirert jeg ble. Så nå skal det bli både lompelasagne, bulgursalat, fiskekakeburgere, laks i form og tacosalat på menyen.

🌸 I en ganske lang periode nå har jeg slitt litt med egentreningen min. Akkurat som det føles så meningsløst å bare trene for meg selv. Det å holde gruppetimer for en god gjeng, eller spille inn treningsøkter til følgerne mine går som en lek, fordi det gir meg mening. men det å bare styre rundt på egenhånd, det får jeg ikke helt til om dagen. Jeg VET alle fordelene med å trene, og har vanligvis null problemer med å kjøre flere økter pr uke alene, men akkurat nå – ikke sjans!!

🌸 Jeg savner å reise så intenst, men det kunne aldri falt meg inn å reise noe sted nå. Punktum.

🌸 Tankene mine går ofte til dem som sitter mye alene for tiden, spesielt studenter uten familie i samme by. Nå har det dukket opp en mulighet til å bidra på en kampanje som heter HOLD UT❤️ som er rettet mot studentene. Jeg skal arrangere en ukentlig treningsøkt som er helt helt lavterskel, helt gratis og bare ment som et positivt tilskudd til hverdagen deres, hver eneste torsdag fremover. Jeg gleder meg så, og er så takknemlig for at jeg får lov å bidra🙏🏻

🌸 Jeg tenker mye på hvordan sommeren 2021 kommer til å se ut for oss alle.

🌸 Det er så gøy at det har begynt litt artige ting på tv igjen. Jeg storkoser meg med både Mesterens mester, The Voice, Farmen og 71 grader nord. Jeg ligger litt bakpå med de to siste, så der gleder jeg meg til å catche up!

🌸 Jeg funderer litt på Instagram om dagen, og om folk forstår verdien av en like og en kommentar på ting man bruker mye tid på. Jeg bruker mye tid på å sette sammen økter og filme dem til følgerne mine. Ofte blir det minimalt med likes og lite kommentarer på dem, også tenker jeg at “jaja, da traff vel denne ikke så godt. Det går fint” men så er det over to tusen personer som har lagret økten, noe som er helt fantastisk gøy!!! Da skulle jeg så gjerne ønske at de ville like det også, for da blir det så synlig for meg at dette settes pris på, at dette er nyttig, og at det er verd å bruke tid på😊

🌸 Jeg tenker også endel på at vi må huske å lytte til og lære av de som har mer erfaring enn oss selv. I går var jeg en tur innom mine foreldre, noe som resulterte i hjemmelaget eplekake og helt fantastiske samtaler. Om livet, kjærlighet, store valg, om forståelse, verdier og slike ting. Det var så fint, og man skal virkelig ikke undervurdere foreldre som har levd et liv, og har masse erfaring å dele – hvis vi bare har tid til å lytte.

🌸 Bloggen tenker jeg også litt på, og jeg er så glad for å ha blåst liv i den igjen. Den gir meg utelukkende gode følelser om dagen, og det er takket være dere💗 Tusen takk!

 

Ha en nydelig tirsdag mine venner. Nå skal jeg avgårde for å holde to gruppetimer!

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Veldig fint å høre om dine tanker denne tirsdagen 🙂
      Veldig glad for å høre at du vil fortsette med bloggen, fordi jeg liker bloggen din så godt. Det å kunne fordype seg i tekst og bilder som er i en blogg, er noe helt annet enn andre sosiale medier.
      Tipper leiligheten din flyr avgjorde når våren/sommeren kommer 🙂 Så får du nyte den fine leiligheten din noen måneder til.
      Ha en fortsatt fin tirsdag 🙂

    2. Takk for en nydelig oppdatering: prøver å bli flinkere til å like, kommentere og heie på andre💞 Utrolig koselig å titte innom bloggen igjen: jeg tror mye av misnøyen du fikk for noen uker siden (?) omhandlet forventninger om daglige oppdateringer, mens nå som det er avklart at du ønsker å endre litt på dette og oppdaterer når du føler for det håper jeg det gir deg mer ro og ikke minst er det gledelig for meg å titte innom å sitte igjen med kun gode følelser💞💞 Ha en nydelig uke videre, Maren og takk for at du deler alt livet har å by på (ref. punktet om egentrening: godt å kjenne på at man ikke føler seg alene selv om det er hjemmetrening det går i her frem til sentrene åpner, men jeg har valgt at målet mitt denne perioden er bare å gjøre noe for å få godfølelsen så kan heller spesifikke mål eller ønsker innenfor kondisjon og styrke komme når sentrene åpner igjen): alt til sin tid💞💞 Stor klem💞💞

    3. Det er akkurat DETTE jeg elsker med blogg! ❤️ Håper virkelig ikke du legger ned bloggen, du er en av mine favoritter.
      Ha en herlig dag, nydelige du ☺️ klem

      1. hehe,ja har hørt det, og det er supert positivt ❤️❤️ så takknemlig for det, mest fordi hvis de lagrer så betyr det at de sannsynligvis vil bruke øktene 😄😄😄 og det er jo målet!! men det er bare så hyggelig for meg med likes og kommentarer, for da får jeg mer kontakt med følgerne på en måte, og det blir mer synlig at det settes pris på. men ja for all del, ekstremt takknemlig for lagring 🙏🏻🙏🏻❤️❤️

    4. Jeg er en av de som er alt for dårlig til å kommentere og noen ganger også like innlegg på insta, og også på blogg for den saks skyld. Men jeg skal prøve å bli bedre på det, for jeg forstår jo at det er en type tilbakemelding som påvirker hva som videre blir delt og ikke☺️ Det her var forresten et skikkelig digg blogginnlegg, litt sånn som blogg var før: hverdagslige tanker og helt nedpå skravling! Og jeg kjenner meg så igjen i mange av tankene dine😅 Håper du har får en fin tirsdagskveld🥰 Så må jeg bare si at du stråler🤩

    5. Åå, dette var utrolig koselig å lese. Liker deg og bloggen så godt, og er veldig glad for at du skriver! 😍

    6. Kjære Maren, jeg liker så utrolig godt å følge deg! Du er så herlig og genuin, så inspirerende og koselig❤️ Jeg er nok kanskje en av dem som er dårlig på å klikke liker, og hvert fall dårlig på å kommentere! Men det skal jeg skjerpe meg på, for du fortjener alle likes i verden! Også håper jeg at du fortsetter med dette så lenge det gir deg noe også, du er virkelig bare rå!

      1. Altså kommentarer som dette gjør meg så glad, tusen tusen takk ❤️❤️ Jeg har virkelig fått en helt ny motivasjon etter jeg bare stoppet opp litt, pustet litt og tok en liten forventningsavklaring i forhold til antall innlegg osv 🙏🏻 så takknemlig for å være ordentlig tilbake på bloggen❤️

    7. Lurte på om du har noen vesker/ bagger å tipse om som er gode å ha når man er på farten som det er plass til litt i? 😊

    8. Så fine tanker! <3

      Jeg er så heldig at jeg leier leilighet hos mormor og morfar, og er så takknemlig for at jeg kan sitte å prate med de hver eneste dag. Det er så verdifullt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg