Reisefeber, pakkeliste og forventninger

Reklame | Lapoint

Det kribler i hele kroppen, og jeg klarer ikke sitte stille. Pakkelisten til Bali er klar, stuebordet mitt er overfylt med ting, vaskemaskinen går i ett, kjøleskapet er tømt og reisefeberen har virkelig meldt sin ankomst. Jeg styrer og stresser over alt jeg er livredd for å glemme, og fører stadig nye ting til på listen. Nå har jeg egentlig bare lyst å komme meg avgårde, for den ventingen her er det verste. hehe. Jeg har så store forventinger til Bali, og jeg håper så inderlig at det er like vakkert som jeg har sett for meg.

Jeg har jo reist med Lapoint tidligere, og det var bare så fantastisk bra. Jeg har sett bilder av campen på Bali, og den ser helt utrolig fin ut. Jeg er så spent på alt vi har i vente, hvordan vi skal bo, hvem andre som er der, været, området, rommene og ikke minst surfingen. Hvis du er litt nysgjerrig på Lapoint og Bali, kan du sjekke ut nettsiden med all informasjon HER.

Jeg får helt sommerfugler i magen av disse bildene, og jeg gleder meg så til å få oppleve det i virkeligheten. Den eksotiske naturen, strendene, jungelen, bølgene, surfingen, de vennlige menneskene, og sist men ikke minst maten. Jeg skal seriøst leve på smoothie bowls disse ukene her. Fargefest på hver eneste måltid. Åååå som det gledes☀️

Jeg er skikkelig spent på hvordan det står til med surfe-skillsa mine nå. Jeg har jo surfet én gang før, på Sri Lanka med Lapoint, men jeg føler meg helt nybegynner likevel. Surfing handler om kontinuitet og mengdetrening, og når man ikke får gjort det på mange måneder føles det som første gang igjen. Det blir så gøy, jeg gleder meg til å oppdatere dere med litt surfe-prat underveis i den kommende uken.

Nå må siste restar ting som skal med pakkes, og rundstykker bakes. Jeg skal ha med hjemmelagde rundstykker og knekkebrød. Janne, som jeg reiser sammen med, skal ha med hjemmelagde bananpannekaker. Det er så deilig å ha litt fiberrik og sunn mat på en så lang reise, flymat er ikke alltid det helt store, så da er det fint å sikre seg litt.

Ellers blir det tidlig i seng, og i morgen tidlig stater endelig reisen mot magiske Bali❤️ Jeg håper dere har en finfin helg, og koser dere skikkelig. Jeg skal sitte klar foran skjermen i kveld og få med meg Skal vi danse. Er det flere som ser på? Hvem heier dere på? Jeg synes Jørgine, Emilie og Victor er så flinke!

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Ååå god tur ❤️ Bali er en drømmedestinasjon så ser frem til innlegg, inspirasjon og bilder derfra 😍

      Heier på Jørgine 🙌🏻😊

    2. Hei Maren,
      Jeg lurte på noe ang. både turen du hadde sist og den du skal på nå. Er selv 31 år og har vært på surfekurs tidligere (da var jeg 22 og det var Mojosurf i Australia), av den erfaringen så var det veldig mye yngre mennesker der. Legger de opp grupper/turer etter alder hos Laipoint? Jeg så at den første turen du var på så var det en del eldre mennesker og på din alder. kunne gjerne tenke meg å melde meg på en tur, men er litt redd for aldersspriket og om det bare er yngre der?!:) God tur til Bali!

      1. Ja det stemmer, forrige tur var ganske man litt eldre, typ 26-36. Super bra gjeng🧡 Nå har jeg kun vært her noen få timer, og inntrykket kanskje at det er litt yngre folk her på Bali, men det vet jeg ikke helt sikkert enda. Ikke rukket å treffe alle – skal oppdatere deg på det litt ut i uken❤️❤️ Bra spørsmål!! Klem klem

    3. Utrolig synd at du fronter at turister omgås elefanter på Bali. Elefanter er opprinnelig ikke et dyr fra Bali, men er fraktet dit for å underholde turister. De er bundet fast og blir behandlet på en forferdelig måte for at turister kan ta bilde av de og ri på de. Det er helt forferdelig å se turister som besøker disse stedene på denne fantastiske øya.

      1. Nei men åååå. ,hjertet mitt!! Er det sant? Dette skal jeg undersøke, og selvfølgelig vil jeg ikke oppfordre til deg.Nei og nei! Jeg ante ikke at elefanter ikke finnes på Bali? nei huff, her må kunnskapen økes. TAKK for at du sier i fra❤️❤️❤️

        1. Kan nok være lurt å lese seg opp på dette. Den er frustrende industri av dyr. Elefanter er ikke et dyr av Bali. Kun fraktet dit for å underholde turister. Hjertet mitt blør hver gang vi er der og jeg ser turister bestiller inngang til disse stedene. Håper du styrer unna. Det er masse aper på Bali og snorklingen på øyer rundt er magisk, gjør heller det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg