Raw cake heaven

Det er nesten ikke til å tro at alle disse kakene er sukkerfrie, glutenfrie og 100% veganske🧡 Jeg var på en artig foto-jobb på Spiren cafe, for noen dager siden, og fikk lov å ta bilder av ( og smake på ) så enormt mange deilige raw kaker. Jeg fikk så lyst å dele dem med dere også, bare for å vise litt av hva som finnes av godsaker innenfor denne kategorien.

Jeg tror min favoritt er kulene, spesielt de som inneholder peanøttsmør. De er er helt magiske. Ellers klarte jeg faktisk ikke finne en kake jeg ikke likte. Hehe. Jeg har en god venninne som er veldig glad i denne typen kaker, og hun har introdusert meg for flere ulike smaker tidligere også.

Den gule er ostekake aktig, med smak av mango.  Den firkantede sjokoladekaken, er en deilig brownie, noe av det mektigste jeg noen gang har smakt, men så sykt god. Den andre som ser litt ut som en sjokoladekake, er en Snickers-kake. Selvfølgelig kun med økologiske og 100% veganske råvarer den også. Den blå heter Ocean Blue, og er blant annet laget med blå spirulina.

Hva er ditt forhold til denne typen godsaker? Har du smakt noe av det før eller er det helt nytt? Er det noe du bevisst styrer unna, eller kanskje noe du kunne vært litt interessert i ?

Jeg gleder meg til å høre deres erfaringer🧡 Kanskje noen av dere til og med lager litt sånne ting selv?

 

Smiiil, Maren 

1 kommentar
    1. Har smakt noen typer, mango cheesecake er den absolutt beste hittil. Elsker brownies til vanlig, men raw brownies ble too much etter noen biter. Har kjempelyst til å prøve å lage selv engang….. når jeg bare får satt igang🙃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg