Dette gav meg julestemning

Vips var jeg hjemme igjen på sørlandet, og gjenforent med min nydelige lille valpegutt. I skrivende stund ligger han ved siden av meg, med alle labbene i været og snorker. Han er så god, og åpenlyst veldig takknemlig for å ha mammaen sin hjemme igjen❤️ Tenk at det går an å bli så glad i en pelsdott.

I går kveld var jeg ute å gikk tur i Oslo med en god venninne, og jeg måtte knipse noen bilder til dere. Kvaliteten er virkelig ikke bra, men jeg måtte bare dele dette. Har dere sett så koselig? Hvis du bor i Oslo, så har du kanskje vært her også? Skøytebane, ildsteder, masse koselige boder, uendelig med tente lys, og pariserhjul. Det var SÅ hyggelig å rusle rundt der❤️

 

Var ikke dette fint? Vi har så mye fine juledekorasjoner i Kristiansand også heldigvis, og jeg gleder meg til koselige rusleturer her hjemme også❤️

Etter turen i går ble det kos på hotellrommet med sushi, Pepsimax, Sørlandschips og smågodt. Mmmm. Jeg var i Oslo på jobbtur, men følte likevel litt på feriefølelsen, så da slo jeg til med litt ekstra kos, det må være lov – selv om det var en onsdag.

Nå er jeg altså hjemme igjen, og skal kose meg inne med lille Leo i noen timer før jeg skal avgårde å holde gruppetime for gjengen min. I kveld får jeg besøk av en god venninne. Det var finfint i Oslo, men det er virkelig ingen steder som gir meg så god følelse som Kristiansand. Jeg elsker denne byen her, og er så glad for å være hjemme igjen❤️

 

Smiiiil, Maren

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg