Julegavetips ❤️

Reklame | Annonselenker

Jeg er så i julestemning om dagen, og i går kveld begynte det å snø på sørlandet. Det gjorde julestemningen helt komplett for meg, og i dag var det ingen tvil, det måtte bli julegavetips på bloggen.

Jeg har rett og slett listet opp alle mine egne ønsker og ting jeg selv liker. Noen ting er skrekkelig dyre, og kommer aldri til å bli aktuelt å kjøpe for min egen del hvertfall, men det er jo lov å ønske seg, og drømme litt likevel. Andre ting er fra Cubus, Gina Tricot og H&M, og er mye greiere priser. Dette er mens som en inspirasjon, og jeg håper det kan gi noen tips til hva du kan ønske det, eller gi til noen av kvinnene i ditt liv❤️

1. Kate Moss bok 2. Gina tricot belte 3. Inspirasjon & ideer bok 4. Balamain t-skjorte 5. Gucci belte 6. Gina Tricot belte 7. YSL veske 

1. Acne t-skjorte 2. Acne sneakers 3. Alpelue fra Gina Tricot 4. Duftlys 5. Jeans fra Cubus 6. Lave støvletter 7. Støvletter i skinn 8. YSL clutch

1. Smykker fra Gina Tricot & Lue fra Filippa K 2. Chloé briller 3. Gucci veske 4. Kåpe fra Ganni 5. Acne skoletter 6. poncho 7. Leopard sko 8. Strikkejakke fra Acne 9 & 10: Strikkegenser grå, og beige, Gina Tricot. 

Håper du fant noe du likte❤️ Denne gangen ble det klær og tilbehør, også jobber jeg med et innlegg med sporty gavetips også. Den kommer veldig snart! Når alle disse tipsene er delt, så må jeg få lov å nevne at noe av det aller fineste man kan gi, etter min mening, er en personlig gave. Den trenger ikke koste så mye heller.

I disse dager er noe av det fineste man kan gi er tid sammen, og opplevelser. Hva med på lage et hjemmelaget gavekort, hvor du gir bor en deilig hjemmelaget middag, med god dessert og en hel kosekveld sammen. En tur på kino, ut å spise, en helgetur sammen, en date på ski med kakao og kvikklunsj, eller kanskje konsertbilletter, eller en deilig massasje med gode kremer og oljer, eller hva som helst annet som du tenker at kan bety noe litt ekstra for den personen som får det❤️ Det er lov å tenke litt utenom boksen, og legge litt ekstra omsorg og tanke bak gavene. 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg