Over all forventning

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen🧡 Jeg er litt redd for å jinxe dette her, og plutselig bli slått rett i bakken av tidenes heftigste jetlag, men jeg tror sannelig at jeg har klart å flippet døgnet rett rundt igjen. Jeg landet rundt klokken 14 i går, og ved hjelp av familien, venninner, hund og tantebarn gikk dagen i ett, og jeg holdt meg våken gjennom hele dagen. Klokken 22 sovnet jeg, og våknet kun én gang rundt klokken 03, før klokken ringte 08.00. Opp med meg, og vips var døgnet tilbake på norsk tid. Fy søren så deilig! 

Jeg har likevel tatt en avgjørelse på å bli i Kristiansand i helgen, uten at jeg har lyst å utdype så mye mer rundt det. Jeg håper alle som er på NIH Convention får en fantastisk sprek, lærerik, morsom og innholdsrik helg. Jeg gleder meg til å følge med via sosiale medier. 

I dag skal jeg kose meg hjemme med kaffe, sunn god frokost og lille Leo-gutten min, og senere har jeg følgende på planen: 

  • Innom posten for å hente en haug av spennende pakker 
  • Fullførte to prosjekter med deadline på mandag 
  • Jobbe med bilder fra L.A 
  • Ta et solid oppgjør med mailboksen. Den har lidd hardt under 9 timers tidsforskjell, og jeg vet mange venter på svar på ulike ting. 
  • Pakke ut, vaske klær og få kontroll i heimen
  • Bake knekkebrød, lage hjemmelaget granola og finne tilbake til sunne gode rutiner 
  • Booke inn gruppetimer for den kommende uken 

Leo-jakke HER (btw på salg til 186kr!!!)

Her er det bare å sette i gang med fredagen. Jeg har hatt det magisk på tur, men fy søren så godt det er å komme hjem til egen seng med dyne (!!), frisk luft og rent, godt vann i springen. Borte var magisk, men hjemme er faktisk best💗

Ha en deilig fredag mine venner, jeg er så takknemlig for at dere titter innom her. Nå går vi inn i en hyggelig førjulstid, og jeg planlegger å gjøre litt ekstra stas på dere i førjulstiden. Mer om det senere. 

 

Smiiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Smart av deg å ikke være med på NIH Convention når du har nok av oppgaver som venter på deg hjemme og nettopp kommet hjem fra langtur. Hvis du hadde fått tilbud om å vært med i bloggerene på TV2 Livsstil? Ville du blitt med? Gleder meg til å se flere bilder fra L.A 😉
      Ha en fin helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg