Evigvarende flytur og skrekken for jetlag

Heiii fra Schipol. Vi startet hjemreisen for sant 16 timer siden, og det er en mildt sagt litt sliten frøken bak tastaturet her nå. Det drikkes kaffe til den store gullmedalje, og nå gjenstår det bare én flytur, så er vi helt hjemme i Kristiansand. Jeg fikk faktisk sove en del på flyet, og jeg krysser fingrene for at jeg klarer å omstille meg greit og unngår for heftig jetlag. Jeg skal rett videre på Convention på NIH i Oslo hele helgen, så den jetlagen har jeg ikke tid til. hehe. Ser jeg kanskje noen av dere på NIH Aktiv Convention?

Dagene i L.A har vært helt ubeskrivelige, og jeg gleder meg allerede til neste tur. Nå skal jeg bare komme meg hjem, ta en lang dusj, pakke ut, og sove ut. Så skal jeg dele alle mine spennende L.A-tips med dere❤️ Jeg gleder meg!! 

    Fotograf: Bjørn Thorkildsen // 2 minutter 

Nå må jeg løpe til gate, og siste lille flytur hjem til sørlandet. Vi blogges hjemmefra❤️

 

Smiiiil, Maren 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg