En liten L.A-oppdatering

En liten oppdatering fra livet i LA. Jeg koser meg noe så vilt, og dagene bare flyr avgårde. Nå er vi på den siste hele dagen her, og jeg skulle gjerne stoppet tiden litt for å bare opplevd enda mye mer. Denne byen her er så magisk, og jeg får virkelig ikke nok. I går hadde vi en hel dag hvor vi bare suste rundt på ulike steder og opplevde så mye kult. Alt fra gatekunst og super spesielle områder, til julegater og koselige små butikker. Los Angeles er som flere byer i én by, og kontrastene er enorme. 

I går fikk jeg tatt de siste bildene til den en stor guide jeg skal lage, og jeg skal dele alle mine beste tips til sporty, sunne og kule ting å gjøre i LA. Jeg har valgt å vinkle det fra en sporty og sunn side, men LA er jo så sykt mye mer enn det. I dette innlegget blir det snapshots fra bittelitt av det vi har opplevd.

Jeg har bevisst holdt litt tilbake på bilder, for jeg har så lyst å dele mye nytt og spennende i guiden, men noen bilder må bare ut. Det er for gøy her til å ikke dele. hehe🧡

I dag skal vi bare henge litt i huset, bade i bassenget og kose oss. I ettermiddag kommer God kveld Norge på besøk, og skal være her noen timer for å se litt hvordan 2 Minutter jobber på Shoot i LA. Det føles litt sprøtt å være en del av dette her, når både Se og hør, Dagbladet og God kveld Norge har vært på besøk i løpet av denne uken. Morsomt, uvant og gøy! 

I skrivende stund er klokken 08 her, og vi sitter å drikker kaffe og spiser frokost. Like etter frokost tenkte jeg å få meg en treningsøkt, jeg kjenner at kroppen skriker etter litt mer aktivitet. Jeg driver å tester en litt kul treningsapp om dagen, og tenkte ta en økt fra den. Jeg deler den selvfølgelig med dere også❤️ 

Hvordan går det med dere, er alt bra hjemme? Hva har du gjort i dag? Jeg savner å høre fra dere❤️ Fortell meg litt om hvordan uken din er så langt. 

 

Smiiiil, Maren

 

7 kommentarer
    1. Ser virkelig magisk ut. Denne uken her har jeg vært på KappVerde. Et afrikansk paradis med alt som Afrika har å by på. Reiser hjem i morgen men en uke med sol, paradisstrand, god mat, magiske mennesker og afriksansk kultur har vært perfekt og deilig en uke i november.
      Klem

    2. Utrolig morsomt å følge deg på reise i LA, regner med at du er veldig glad for at du tok muligheten 😉 Ser ut som du koser deg på tur.

    3. Her hjemme er det hverdager for min del, jobb, trening, litt sosialt altså «kjedelige» gode hverdager. Det er helt OK, men gøy å lese om hva du opplever da 😊

    4. LA ser mye mer fristende ut enn å sitte her og øve til matteeksamen! Men jeg skal gi jernet en uke til, og så er det tidlig juleferie! 🙂 God tur hjem til Norge <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg