Good morning L.A

Goood morgen fra Los Angeles. Her klokken rett over 06, og vi er godt i gang med prepp til dagens første, og min del, kanskje ukens mest spennende shoot. Reisen i går var lang, men fikk overraskende bra. Vekkerklokken ringte klokken 03 hjemme i Kristiansand, og derfra gikk det slag i slag, før vi nesten et døgn senere var fremme i LA. Jeg reiste sammen med de beste folka, og sjeldent har jeg ledd og kost meg på mye på en reise. Foto og tull på flyplassen, skravling, mat og hygge på flyet og god stemning hele veien🧡

Nå er vi altså i det råeste huset, og her skal vi bo i en hel uke. Jeg er her med fotomagasinet 2 minutter, og føler meg så heldig som får henge med så flinke og fine folk🧡 Uken blir fylt med masse spennende, og jeg gleder meg så til å dele alt med dere. Kamera er med hvor enn jeg går, og med 3 super-fotografer på både film og foto me spå turen, kan det jo ikke bli annet enn bra. 

  Foto: Bjørn Torkildsen 

I dag går turen til Venice beach, og jeg gleder meg så. Venice er typisk LA for meg, og jeg har sett uendelig med fine bilder fra strandpromenaden der. Nå må jeg komme meg avgårde her, überen henter oss straks. 

Ha en herlig torsdag mine venner, så snakkes vi veldig snart. Det er litt rart å blogge til dere, når ligger hele 9 timer bak dere. Jeg skal prøve å oppdatere på en tid som passer dere der hjemme også, men hvis jeg ikke alltid treffer så håper jeg dere kan bære over med meg at det blir litt uvante bloggtider denne uka. 

Lag deg en nydelig torsdag🧡 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg