Reisefeber og fly-nerver

🧡Why so happy? Because L.A tomorrow🧡 

God morgen fra en spent, og litt nervøs Maren. I natt starter jeg reisen mot Los Angeles. Klokken 04 i natt blir jeg hentet i taxi og reisen er i gang. Jeg er så spent! Først flyr vi til Amsterdam, venter et par timer der, også videre direkte til LAX. En 11 timer lang flytur står på planen, og jeg kjenner at det er den jeg er mest spent på. Jeg er ikke så vant til så lange flyturer, men de få jeg har hatt som er på den lengden har vært riiiimelig heftige. Jeg har ikke sjans å sove på fly, ikke et eneste lite minutt en gang. Uten noe søvn kan det blir lange timer. men nå skal jeg ikke ta noen sorger på forskudd her, kanskje blir dette tidenes flytur. Jeg krysser fingre, og skrur på min aller mest positive innstilling. hehe. 

Jeg har i det minste forberedt meg godt da. Lastet ned podcaster, serier og masse musikk offline. Jeg har med meg 3 bøker, og skal reise i den mykeste joggebuksa jeg her. Her er dem komfortabelt før fashion for å si det sånn.

Det jeg er mest redd for er å få tidenes jetlag og overhode ikke klare å fungere de første dagene i L.A. Jeg har prøvd å tenke litt sånn om når det er smart å prøve å sove på flyet i forhold til LA tid. Men jeg har gitt opp, det ble bare krøll. Vi lander rundt klokken 12.00 lokal tid, så da har vi en hel dag å prøve å holde oss våkne, også legge seg til litt vanlig tid i LA og prøve å sove gjennom natten. Vi får se. GØY blir det uansett, og nå er L.A-listen min så lang og proppet med spennende, utfordrende, inspirerende og morsomme ting. Jeg gleder meg så til å dele alt med dere🧡

I dag er siste dagen i kåpe og skjerf, for fra og med i morgen er det lette sommerkjoler og sandaler som gjelder. Det blir godt med litt utvidet sommer, før jeg vender nesa hjem igjen og starter juleforberedelsene for fullt. Jeg gleder meg skikkelig til det også! Nå må jeg løpe avgårde her, mye som skal fikses før jeg reiser. Ha en nydelig tirsdag mine venner, jeg gleder meg sååå til å ta dere med på denne reisen! 

PS: Henger dere med på XXL-challenge? Har noen hatt 30 minutter på mølla, eller prøvd styrkeprogrammet? 

 

Smiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Så gøy med LA, Maren. De gangene jeg har reist til USA så går ankomsten okay ifht jetlag. Da er det bare å komme seg til rette og tusle litt og se, pleier å være værre når man er hjemme i Norge igjen.
      Håper du får en fin flytur. Jeg reiser også i natt, og har mange podcasts på lager og bøker og blader. Vi har også en lang flytur og da har vi tvskjerm i flysetet vårt, det har sikkert dere også. Det er litt stas da.
      Nå må jeg begynne med pakking. Og så skal det trenes. Klem

    2. Hei! Håper du får en fantastisk tur 🙂
      Et lite tips til flyturen er å kjøpe reisesyketabletter på apoteket og ta en sånn får den lange reisen. Jeg pleier å gjøre det når jeg flyr til Australia, og sover da mange timer i strekk da disse gjør meg søvnig, i tillegg føler jeg de hjelper mot reisemage og oppblåsthet under flyturen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg