Du kan få i pose og sekk

Reklame | ECCO

Jeg føler ofte at når høsten og vinteren kommer så må man ta et valg. Skal jeg ha fine sko, eller skal jeg ha tørre, varme føtter i kjipe, men sesongriktige sko. Vel, den tid er forbi, for med disse herlighetene fra ECCO føler jeg at jeg får i både pose og sekk. Foret, varme deilige sko, som er lette på foten, tåler vær og vind, og samtidig ser superfine ut. Ja takk🧡

Sko som holder deg tørr og varm, samtidig som du kan gå i kåpe, veske og skjerf, på en finfin bytur på en lørdag. Skoene er nette og fine, og passer både til jeans som på bildene her, men også med treningstights på vei til og fra gymmet. Alle dere som følger mine blogg, vet jo at jeg går mer i treningsklær enn vanlige klær, så tro meg – disse skoene er testet godt ut tur-retur treningsenteret. 

De er også testet på tur i høstmørke med en god venninne. Vi gikk i over 2 timer og jeg hadde ikke vondt i bena, jeg skled ikke, og jeg var tørr, varm og fornøyd. Jeg har ECCO UKIUK sko, som du smetter rett oppi, kun med en liten glidelås bak. Jeg har laget en liten liste med fordeler for disse skoene: 

🍁 Skoene ser nette, fine og moteriktige ut

🍁 Høy komfort, og veldig behagelige på

🍁 Premium ECCO-skinn, og fôr av lammeskinn og ull som holder føttene varme

🍁 Vannavvisende HYDROMAX®-teknologi

🍁 Sålen er slitesterk, og gir et solid grep mot underlaget 

Det er så fint med ECCO, for bare navnet bærer en slags tyngde av kvalitet med seg. Slik er det i alle fall i min familie. Der har vi hatt ECCO på bena siden vi var små, og de har vært en fast følgesvenn gjennom alle sesonger, alle typer vær og flere ulike stiler. Jeg synes det er litt stas at jeg kan briljere med over 25 år med ECCO-sko på føttene. 

Sjekk ut ECCO UKIUK skoene HER. Ønsker du deg akkurat den modellen jeg har på meg så finner du de i butikk, og ikke på nett. Finn din nærmeste ECCO-skobutikk, og unn deg selv varme og gode føtter denne sesongen🧡

 

Smiiil, Maren 

10 kommentarer
    1. Kjempefine sko, og enig i at Ecco også er veldig GODE sko, på alle måter! Og virkelig ikke feil når man kan få begge deler!👍😃 Men, hvordan holder du de hvite? En ting når de enda er nye, men sånn etterhvert? Ser jo for meg at sørlandsk slaps og «saltgrøt» vil gi en liten utfordring. Med mindre du tenker å bruke de kun på kalde dager med tørt føre da (men det er jo ofte mangelvare her)…😊

    2. Hei Maren!
      I går hentet jeg frem mange av innleggene dine som hadde intervaller i seg, og tok bilder av de for å huske, og i stad kjørte jeg på med en av de!
      Det ble den som tar en time til sammen med både rask gange i motbakker og 30/30 og 45/15 intervaller. Herregud 😅 så slitsomt, men så gøy å ha noe å gå etter og ikke kunne gi seg! Jeg følte meg helt fantastisk etterpå, så takk for at du deler og inspirerer 😁❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg