I dag trenger jeg litt hjelp

🧡 Hjemmekontor 🧡

Hei og god morgen. Jeg føler meg litt alene om å synes dette snøværet er en hyggelig greie, men jeg storkoser meg jeg altså. Hjemmekontor med kaffe, klementiner, nøtter og rosiner. Mmmm. Ullteppe i stolen, og tøfler på føttene. Jeg tenker at det handler litt om hvordan man velger å forholde seg til at vinteren plutselig banket på døren, jeg velger å tenke at det er koselig. Vinter betyr at det nærmer seg jul, og det gir meg lykkefølelse i hele kroppen. 

Leo koser seg så enormt med dette været. Han spurter rundt i snøen, ruller rundt og hopper av glede. Snø er uten tvil noe av det aller gøyest han vet, og fremdeles litt nytt. Han har jo kun opplevd én vinter før i sitt liv. Han sliter seg helt ut på turene ute, og koser seg glugg på på ullteppe inne etterpå. 

I dag trenger jeg litt hjelp fra dere folkens. Om kun én uke reiser jeg avgårde til Los Angeles, og jeg trenger absolutt alle tips jeg kan få. Jeg er helt sikker på at det er noen av mine lesere som sitter på masse spennende LA-tips🧡 Ting man burde se, steder å besøke, treningsrelaterte ting ( hører rykter om en vill Barrys bootcamp og noe som heter soul-cycling?) sunne, inspirerende spisesteder, kule restauranter, shopping, turområder, altså bare ALT du kan tenke det er verd å oppleve mens man er i Los Angeles. 

Jeg har én uke til rådighet, og har lyst å oppleve mest mulig. Jeg har allerede laget meg en liten liste, og lover å lage en stor LA-guide til dere når jeg kommer hjem. Jeg håper det komme mye spennende tips her også nå, slik at den listen blir ordentlig lang og spennende. Skriv i kommentarfeltet her, og tagg meg gjerne i ting på Instagram også. Gøygøygøy🧡

Jeg gleder meg til å se om det finnes noen LA-tips der ute. Enn så lenge koser vi oss videre her med kaffe, ullteppe og hjemmekontor. 

Ha en nydelig tirsdag mine venner🧡

 

Smiiil, Maren

 

7 kommentarer
    1. Hei Maren, vil anbefale deg å spise verdenes beste biff på BOA Steakhouse: http://www.innovativedining.com/restaurants/boa. Men book bord på forhånd, for her er det populært. Sykle eller gå rundt i Santa Monica er super koselig, og bort til Venice beach. Gå rundt i The Venice Canals – veldig koselig område med masse fine små broer, hus og hager. Shopping i Santa Monica, på Abbot Kinney BVLD(Venice), eller oppe i Beverly Hills/Hollywood og The Grove. Og ikke minst må du jo “go hiking” 🙂 Masse fine steder å gå turer der, bruk googel og finn frem det som kan passe best for deg med tanke på beliggenhet/natur, men her har du et tips: Ranyon Canyon. Og Universal Studios er veldig artig hvis du liker slike parker 🙂 Anbefaler å ha leiebil – veldig kjekt for å komme seg enkelt og raskt rundt(bare husk GPS), eventuelt er det jo Uber. God tur!

    2. Anbefaler Soul-Cycle! Bor selv i San Francisco, og trener der regelmessig 🙂 Veldig gøy og annerledes!!

    3. LA har så store avstander, så det er lurt å gjøre som deg å legge en liten plan før du drar. Å leie sykkel er lurt, da kommer du litt rundt. Feks fra Santa Monica til Venice Beach, ca 30 min ( Santa Monica er stranda hvor Bsywatch ble spilt inn på 90 tallet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg