Stolt, rørt og glad

Reklame | Skyr®

💗💗💗

Jeg sitter med en sterk, fin og stolt følelse inni meg. I går gjennomførte jeg Rosa sløyfe løpet med den herligste gjengen, og det rører meg å se hvor utrolig flinke de var. Vi gjennomførte hele løypa som et lag, og siste innspurt mot mål løp vi sammen, mens vi holdt hverandre i hendene. 

Jeg har som dere vet hatt mitt Team Skyr® som jeg har gått turer med, vært i aktivitet med, hatt gode (og noen ganger litt vonde) samtaler med, og være sammen med, i litt over én måned før løpet. Det var vært en utrolig fin tid, og det å gjennomføre løpet sammen var den perfekte avslutning på noen flotte uker sammen. 

Dagens løype var 6 km, og gjengen gjennomførte med stil. Det var tidtakning på løypa, men det brydde vi oss fint lite om. Vi gjennomført dette løpet av ulike, men samtidig litt like, og svært personlige grunner. Alle i min fine gjeng er nøye plukket ut på bakgrunn av sin sterke historie relatert til kreft. Jeg kan ikke så sagt nok hvor stolt jeg er av dem. 

Løpet gikk så fint, vi heiet på hverandre, pushet hverandre, ventet på hverandre og var et ordentlig lag hele veien. Noe av det fineste var halvveis i løypa, da kom nemlig pappaen min kjørende, med min spreke mormor på 89 år i forsetet. Hun kom ut av bilen for å heie på oss, og gi en god klem. Det ble både sterkt, fint og rørende for oss alle sammen. 

💗Verdens fineste & sprekeste mormor💗

Når vi kom løpende over målstreken, med hendene flettet i hverandre, ble vi møtt av heiarop, jubel og medalje rundt halsen. Like etterpå var det bort i Skyr® teltet, for påfyll av Skyr® drikk og Skyr® jordbær & rabarbra. Aldri har det smakt så godt. 

For en opplevelse dette har vært. Jeg føler meg så heldig som sammen med Skyr® har fått lov å gjennomføre både Rosa sløyfeløpet, og den hyggelige opptreningen med mitt fine, morsomme, inkluderende, sterke og omsorgsfulle Team Skyr®

Tusen takk for opplevelsen <3 jeg gleder meg til neste år! 

 

Smiiil, Maren

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg