Søndagsfrokost på en mandag

God mandagsmorgen❤️ Er det en god morgen? Jeg ble vekket av leo er utrolig tidlig, og fant like godt ut at jeg kunne stå opp. Klokken 06.45 var vi ferdig med både morgentur og kaffe. Så nå klokken 08 er dagen godt i gang her. I dag blir de jobbing hjemme et par timer, rydde litt og pakke, før jeg skal avgårde å holde gruppetime i ettermiddag.

Jeg liker mandager, jeg føler på en måte det er som en ny start og en ny sjanse. Noen som kjenner seg igjen? På en mandag er alt mulig! 

Dette her var frokosten min i går, og den var så god at jeg kjørte en repeat i dag. Hvorfor skal man ha de gode frokostene kun i helgene, det er jo helt tullete. Så i dag ble det hjemmelagde knekkebrød med egg, ost og skinke. Yoghurt med gryn, litt frukt og kaffe. Sunt, og utrolig godt.

Oppskriften på knekkebrødene finner dere HER. Jeg liker å lage opp store porsjoner,og ha dem i en krukke på kjøkkenbenken. Da er det mye enklere å lage seg et sunt, og næringsrikt måltid 

Nå skal jeg få unna litt jobb her, og gjøre alt klart til avreise. Jeg gleder meg skikkelig til å ha et par dager i København, og samle masse ny inspirasjon – både for min egen del og til dere lesere. Nå har jeg en herlig liste over steder jeg skal besøke, og jeg gleder meg så til å dele tipsene videre med dere i slutten av uken. 

Ha en herlig mandag, så snakkes vi snart❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Hei Maren! Dette så bare helt utrolig delikat ut. Kan jeg spørre hvor fjøla er fra? Den var så lekker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg