En etterlengtet søndag

Reklame | Annonselenker

Hei søndag❤️ Jeg har sovet så godt i natt, og jeg tror faktisk at jeg løp av meg forkjølelsen i går. Jeg la den igjen på et av hindrene i gårsdagens Strongmanrun. Kroppen føles fin i dag, men litt såre muskler og stive ben kjenner jeg absolutt.

Da passer det bra at dagens plan et et planleggingsmøte med fotomagasinet 2 minutter, etterfulgt av søndagsmiddag med familien. Mamma og pappa begynte på middagen i går, og har jobbet så med denne maten at jeg virkelig gleder meg.  

I kveld blir det et par timer jobb her hjemme, for å få unna litt før jeg reiser til København på tirsdag. Dere har kommet med flere gode tips, men jeg er alltid klar for flere Køben-tips. Så sitter du på noen herlige tips om den deilige byen, så hadde jeg blitt så glad for en kommentar i kommentarfeltet. Spesielt sunne spisesteder, og gøye butikker er stas. Eller noen sporty-tips. Treningskonsepter eller turområder. Absolutt alle tips tas i mot med stor takk❤️

Bukse – BikBok  // Genser – BikBok 

Denne søndagen kjenner jeg er så etterlengtet, og jeg gleder meg til å bare nyte den med familien, og litt jobb. Hva er dine planer i dag da? 

 

Smiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Hei, jeg har ikke noen København tips, men titter innom for å si at jeg planlegger førjultur dit – og gleder meg derfor til dine oppdateringer. God tur 😋

    2. Pleier aldri å kommentere – men Cafè Norden anbefales på det sterkeste! Fantastisk frokost/lunsjsted med perfekt beliggenhet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg