40 serietips til deg❤️

Kakao med mini-marsmellows & sjokolademuffins 

Jeg har sett at så mange spør etter serietips på Instagram nå, så hva er vel da bedre enn å samle de tipsene jeg har gitt i det siste i ett og samme innlegg. Her kommer hele 40(!) serietips.

Alle er å finne på Netflix, sumo, Viaplay, eller nrk.no. Jeg angrer litt nå på at jeg ikke noterte hvor man finner de ulike bak hver serie, for jeg har jo ikke sjans å huske det nå. Men jeg tenker at hvis man finner noe man vil prøve seg på å se, så er det jo bare å sjekke ut den aktuelle tingen du bruker, for eksempel Netflix. Ligger den ikke der, så er det bare å prøve en annen. Det er jo mildt sagt nok å ta av <3 

Her kommer de: ​

  • The night of
  • Game of Thrones 
  • Scandal
  • Blindspot
  • Homeland
  • Fringe 
  • Westworld
  • Suits
  • Empire
  • White collar
  • Person on interest
  • Stranger things 
  • The good wife
  • How to get away with murder 
  • The Blacklist
  • 13 gode grunner – ikke sett selv enda, men fått den anbefalt. Serien er svært omdiskutert. Hva mener dere? 

  • The fosters
  • Marcella 
  • Prison Break – nye episoder på Viaplay
  • Scandal
  • The Catch – en serie laget av de samme folkene som står bak Greys anatomy og Scandal
  • Girlboss
  • Dear White people – enda en serie jeg ikke har fått sett selv, men blitt tipset om. Noen som har sett? 
  • Southpaw
  • Sherlock
  • The Fall 
  • Narcos
  • Riverdale 
  • Innocent. Dette er Tv2 sin påskekrim, og den var veldig bra. Ligger på sumo. 
  • The Sinner 
  • UnReal – sesong 2 og 3 kom nettop på Sumo. 
  • The good doctor – elsker denne serien, og venter spent på ny episode hver uke. 
  • Luther 
  • Manhunt: Unabomber 
  • The killing 
  • Designated survivor 
  • Handmaids tale – ikke sett selv, men fått anbefalt
  • Papirhuset – samme gjelder denne
  • ​Chesapeake Shore 
  • Riverdale 

 

Da gjenstår det bare å si, god tirsdagskveld og KOS DERE❤️🍿🍫

 

Smiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Åh! Så kos med mange serietips nå til høsten! Ser det er mange jeg ikke har sett her😍 Denne lista skal jeg dele med venner🙊
      To serier som også er bra er:
      – Lucifer
      – Quantico
      Ha en fin uke videre💖

    2. Sjekk ut streamingguiden.filmweb.no, der kan man søke på mange serier og filmer, og finne ut hvor man kan se de- veldig kjekt! Anbefaler på det varmeste Big little lies hvis du ikke har sett den og selvfølgelig Handmaids tail

    3. Har hørt om Papirhuset, kanskje jeg skal se den 🙂
      Anbefaler Atypical på Netflix og Westworld på HBO 🙂

    4. Hei Maren! 🙂
      Digger bloggen din og har lest den en stund nå!
      Lurte egentlig på om du kunde satt opp et treningsprogram for meg, som har lyst og gå tilbake kroppen min etter fødsel? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg