Livredd, uvel og drit stolt av meg selv

Reklame | Libresse

Fyyyyy søren!!!! Det jeg skal dele nå må jeg konsentrere meg for å få frem på riktig måte, fordi det er så sinnsykt viktig for meg at dere faktisk skjønner hva jeg har vært med på, og hvor EKSTREMT mye det krevde av meg for å gjennomføre. 

Jeg fikk en utfordring av Libresse ( som jeg er så heldig å få lov å jobbe sammen med en stund nå). Utfordringen var å gjøre noe som virkelig utfordret meg, noe som krevde at jeg var FEARLESS og pushet meg selv til å gjøre noe som skremmer meg. Jeg var innom mange ulike ting, men endte på det aller verste man kan utsette meg for – bilkjøring i ekstremt høy fart! Jeg heier så sykt på at jenter skal tørre å tøffe seg litt, tro på seg selv og utfordre seg selv – uansett hvilken tid i måneden det er, uansett hvordan vi føler oss og uansett hvordan omstendighetene er. Jeg vet at jeg alltid er beskyttet, og at jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil, uansett hvor ekstremt det er! Så da det ble ut på rallykjøring da – fordi jeg er ei tøff jente, som ikke lar seg holde tilbake av noe som helst, og hvertfall ikke mensen! 

Jeg synes det er merkelig at det i 2018 skal være tabu å snakke om mensen. Vi jenter har det alle sammen, hvorfor i all verden skal det være ekkelt, teit, skummelt eller vanskelig å snakke om? Ja til mer åpenhet, ja til å stille spørsmål om akkurat det man lurer på, og JA til å gjøre utfordrende, kule ting – uansett når i måneden det måtte være. 

Libresse har nå forbedret og relansert seg, og kommer nå med sitt tynneste bind hittil. Denne forbedringen gjør at de er super komfortable, og faktisk ikke merkes i det hele tatt. Dette gjør det enklere å kaste seg ut på de villeste utfordringer – og likevel være helt trygg og beskyttet for lekkasje. 

Dette er bra med de nye bindene fra Libresse: 

💗Super tynt og med vinger
💗Pustende og behagelig 
💗AirTech®
💗Helt uten parfyme. (dermatologisk testet) 
💗Komfortabel passform

Mensen burde ikke være en stopper – i noe som helst situasjoner. Takk til Libresse som gjør det litt enklere for oss jenter💗 

  Fotograf: Victoria Nevland 

Jeg må få lov å snakke bitte litt mer om denne rallykjøringen, for det var så hinsides skremmende, vilt, kult og kick at jeg nesten ikke kan sette ord på det. Jeg er virkelig livredd for biler i så høy fart, og i tillegg blir jeg ekstremt bilsyk. Så at jeg klarte å gjennomføre dette gjør meg så uendelig stolt. Jeg tar med meg denne hendelsen, og skal bruke de erfaringene jeg fikk her på andre ting i livet. Nå vet jeg at jeg faktisk kan hvis jeg vil, og at jeg er søren så mye tøffere enn jeg selv tror. 

Hvis du fikk en utfordring om å gjøre noe som virkelig skremmer deg, hva hadde det vært? 

 

Smiiiil, Maren

 

12 kommentarer
    1. Du er rå, Maren! Og tøffere enn du tror😎 Selv har jeg store planer om å hoppe i fallskjerm, så fort anledningen byr seg. Ble inspirert av deg nå! You go!

    2. Anbefaler virkelig menskopp på det sterkeste! Mye bedre enn alt av bind og tamponger som finnes! Funker som bare det på trening og til all annen aktivitet man skulle finne på! Og så er det miljøvennlig og økonomisk i tillegg 😉

    3. Men hvem er det egentlig som gjør det så tabu da, er det ikke mest enkelte jenter/kvinner selv? Det teiteste jeg vet er når noen kaller mensen for tante rød eller en eller annen uhyre idiotisk omskrivning for gud forby at vi sier ordet mensen, selv til en annen jente/kvinne, ja til og med en god venninne. Hvis man ikke kan prate åpent om det med andre av samme kjønn engang, hvem er det da som gjør det til et flaut/tabu tema?

    4. Maije: Åååå SÅ enig!!! Hva er så farlig med ordet mensen?? Har en haug av venninner som finner på de merkeligste kallenavn. Vi får søren meg begynne med oss selv hvis vi skal få bort tabu rundt mensen og faktisk en god del ting rundt kvinnehelse! TAKK for denne kommentaren <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg