Sko deg for høsten

Reklame | Annonselenker Bubbleroom

Jeg er ikke helt i form i dag. Litt sår hals, og litt småpjusk, ingenting som gjør at jeg ikke funker helt fint i hverdagen, men denne ettermiddagen koser jeg meg inne på sofaen, under et pledd. Når man har slike inne-kosedager er det fort gjort at man titter innom litt nettshopping. Jeg så etter noen nye sko for høsten, og tenkte at jeg kunne dele litt av mine favoritter med dere. Er dere klare for litt høst-inspirasjon på sko-fronten? 

1. Det finnes ikke noe bedre enn denne typen sko. Kosesko nummer en. Du finner dem HER. 2. Varme og samtidig superfine. Du finner den HER. 3. Se den fargen, LOVE. Du finner dem HER. 4. Semskede og så fine både i form og farge. Du finner den HER

1. Så fine til skjørt og en chunky ullgenser. Du finner dem HER. 2. Et must for min del. Du finner dem HER. 3. Enkle og fine. Du finner den HER. 

1 og 4: Søte luer med dusk (selvfølgelig fuskepels) du finner dem HER. 2. Herlig basic, du finner dem HER. 3. Deilige høstsko, som, funker fint utover vinteren. Du finner dem HER. 

1. End en høy favoritt, litt rimeligere på pris. Du finner dem HER. 2. Så søte, du finner dem HER. 3. Rocka og kule. Du finner dem HER. 4. Like søte i lys farge. Du finner dem HER. 

1. Høye støvler HER.  2. Lave støvler HER. 

1. Disse er kanskje de fineste av alle sammen! Så sykt kule. Du finner dem HER. 2. Finfin Basic, som aldri blir feil. Du finner dem i sort HER 3. Og i beige HER. 4. Enkle men samtidig kule, du finner dem HER. 

 

Håper dette gav litt motivasjon på skofronten for denne høsten, og kommende vinter. Nå skal jeg lage meg en stor kopp te, og et digert fruktfat. Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå, så da må alle forhåndsregler tas❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Et lite tips : kun skriv HER etter beskrivelsen av skoene.
      Elsker bloggen din Maren og gleder meg hver eneste dag til å titte innom å få en liten smakebit av ditt liv<3 Klem<3

    2. Skal du løpe Fishermans StrongManRun i Kristiansand neste helg? Er det slik at man må være med på et lag? Leste nettopp et innlegg fra i fjor hvor du skrev at du ønsket å lage et «team Maren» lag, ble det noe av dette? Hvis ikke så burde du absolutt prøve å få det til♥️

    3. Julie: Jaaa ååå – rakk rett og slett ikke ta tak i det å lage et gigantisk lag. Fokuset ble på eventet nå på lørdag, rosa sløyfe løpet med Kreftforeningen og ShapeUp convention I Bergen . Så ja det ble et lag – men ikke så stort som jeg hadde ønsket! Vi er 6 personer 🙂 Tror ikke man MÅ være lag – skal undersøke det med det samme 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg