For aller siste gang

S U N D A Y   B L I S S 

Jeg kom meg ikke helt hjem i går fordi vi landet så sent, og akkurat nå er jeg faktisk litt glad for det. I skrivende stund sitter jeg med munnen full av pannekake, og koser meg noe helt vilt. På bordet foran meg er det grovt norsk brød, masse pålegg, frisk frukt, havregrøt, yoghurt med musli og frø, smoothie, ferskpresset juice, kaffe, crossant og en muffins. Altså FOR en matfest! 

Det er sjeldent jeg koser meg så mye som dette i frokostbuffeten, men nå var det aller siste gang, etter å ha levd på buffet i over én uke. Så i dag bestemte jeg meg for å kose meg litt ekstra, og feire at nok en treningsreise er over, og at den gikk så bra❤️ 

Så her sitter treningsbloggen, og spiser muffins, pannekaker og croissant til den store gullmedalje. Fy søren så deilig!! 

Nå skal jeg straks opp å pakke kofferten og trille over til flyplassen. Flyet mitt går om et par timer, og når jeg lander skal jeg rett i mormor sin 89 års dag. Min mormor er helt unik, og noe av det sprekeste jeg vet om. Vet dere hva hun ønsket seg til sin 89-års dag? En skritteller!!! Haha, hvor kul er det mulig å bli! Mormor er fantastisk, og en dame jeg ser opp til, beundrer og er enormt glad i. Gratulerer med dagen mormor ( jeg vet at du ser dette, for min 89-år gamle kule mormor leser selvfølgelig også blogg❤️) Jeg gleder meg til å feire deg i dag! 

I dag har jeg en skikkelig kosedag, og alt fokus ligger på hvile, kos, god kosemat og restitusjon. I morgen kickes en super-hektisk uke i gang, så her er det bare å lade så godt man kan. 

Hva er deres planer for søndagen? 

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Så herlig og vel fortjent. Gled deg og kos deg i bursdagen til din mormor.
      Her er det ikke så mye aktivitet i dag. Prøvde kajakk for 1 gang i går og en 5 timers tur tok faktisk knekken på hofta mi. Den er jo ikke frisk ennå, så i dag blir det ikke mye aktivitet på meg utenom å se på film, kose meg på balkongen i solen og se på tantebarn spille fotball cup. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg