Jeg må klype meg i armen

Det er helt skremmende hvor fort en uke flyr forbi når man tilbringer den sammen med så mange bra damer. Vi har hatt en uke sammen her i Kroatia, og opplevd så enormt mye, Vi har svettet, trent, ledd, klemt, solt oss, badet, spist enormt mye god mat og knyttet nære vennskap. Jeg må klype meg i armen for å faktisk forstå at dette er jobben min. 

I dag starte vi dagen med en HIIT (high intensity training) for hel gruppen, og enda en liten bonusøkt med sprint-intervaller for dem som ønsket en aller aller siste finisher. Nå sitter vi her, med litt såre kropper, mette mager, solbrun hud og digre smil om munnen. FOR en uke det har vært. Vi har hatt styrketimer, Soma Move, bootcamp, HIIT, løpeturer, gåturer, intervaller, workshop, foredrag, stretching, mobilitet og kjernetrening. Det har vært treningscamp med stor T, og vi har virkelig virkelig kost oss. 

Nå sitter vi å venter på bussen som skal ta oss til havnen, hvor båten venter. Vi befinner oss nemlig på Brac, som er en øy. Videre blir det buss til flyplassen, og fly tilbake til Norge og Oslo. Vi lander sent i kveld, så jeg må bli en natt i Oslo før jeg kommer meg helt hjem til Kristiansand. Det gjør absolutt ingenting, jeg klarer veldig fint en natt til i hotellseng, for ikke å snakke om en siste frokost-buffé i morgen tidlig. Hehe. 

I går ble våre to neste treningsreiser lansert, og datoene er da 19-26 mai, og 23-30 august 2019, til henholdsvis Rhodos og Kypros. Vi har vært på begge stedene før, og kan VARMT anbefale dem begge. Dere finner turene HER og HER. Spør hvis det er noe som helst dere lurer på i forhold til treningsreiser, så svarer jeg mer enn gjerne. 

Forresten, en ting som er litt gøy. Fra og med mandag så begynner jeg å blogge på min nye blogg. Fitliving forsvinner, og jeg vil nå kun blogge under mitt eget navn. Jeg har jobbet så utrolig lenge med å få dette til, og det føles herlig å kunne være MAREN ERDVIK på absolutt alle plattformer. Den nye bloggen legges over i disse dager, og fra og med mandag finner dere meg på marenerdvik.blogg.no

Nå må jeg løpe til bussen her, vi blogges fra Oslo dere❤️

 

Smiiiil , Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Hei Maren 😊
      Ser såå kjekt ut med desse turane! Lirte på om dere tenker å reise i sommerferien nokon gang? Ellers høstferie/vinterferie (slik den er på Vestlandet hehe)
      Har dessverre ikkje mulighet til å få fri i slike perioder som det der pga jobb 🙁
      God tur heim <3 gleder meg til ny blogg!

    2. Maria: Åå det skulle vi gjerne gjort – men da er prisene helt totalt annerledes. Det blir fryktelig dyrt! Så vi har forsøkt å legge datoene så smart vi bare kan, og holde prisene nede <3 <3 tusen takk :):):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg