Dette treningsprogrammet må du teste

Som mange av dere vet så trener jeg en helt konge gjeng hver mandag og torsdag hjemme i Kristiansand. Gjengen vokser stadig, og Bootcamp timene mine blir mer og mer populære. Nå er jo jeg på treningreise i Kroatia, og derfor måtte jeg lage en finfin økt som gjengen min kunne trene mens jeg var borte. Økten 4er en skikkelig killer, og jeg tenkte det kunne være gøy å dele den med dere her på bloggen også. Så da fikk jeg tatt bilder av øvelsene her i Kroatia, sånn at jeg kan dele den med dere. Er dere klare? 

Finn frem treningskompisen din, og kjør på. Fordel repetisjonene mellom dere, og fullfør sammen. Mens den ene jobber, så heier den andre. Du tar for eksempel 10 airsquat, så tar vennen din 10, også du 10 og sånn jobber dere til dere er på 100. Dere må bli ferdig med en og en øvelse før dere kan gå videre på neste. Dette er en supergøy økt å gjøre med en venn, eller kanskje du er så rå at du prøver deg på hele alene? 

TEAM ØKT: 

  • 100 airsquat (knebøy uten vekt) 
  • 90 amerikanske situps 
  • 80 jumping jacks
  • 70 gående utfall 
  • 60 burpees
  • 50 pushups 
  • 40 step ups / box jump 
  • 30 knebøy med hopp
  • 20 løp ( i en trapp, ca 100meter, eller shuttle runs mellom to gjenstander) 
  • 10 gående planke 

Som en bonus la jeg til at gjengen skulle løpe 2 runder rundt det området vi vanligvis trener ute, og det tilsvarer ca 500m løping x 2. 

AIRSQUAT 

AMERIKANSKE SITUPS 

JUMPING JACKS 

GÅENDE UTFALL 

BURPEES 

PUSHUPS 

BOX JUMP (eventuelt step-ups)

KNEBØY MED HOPP

LØP

GÅENDE PLANKE 

Jeg håper noen av dere har lyst å teste økten, og bor du i Kristiansand så må du så gjerne komme på noen av mine Bootcamper. Jeg har som sagt timer hver mandag og hver torsdag. 

Nå har vi akkurat kommet tilbake fra en deilig morgentur her i Kroatia. En stor frokostbuffet står på planen, før vi skal ut i sola og nyte den siste fulle dagen her i Kroatia.  I morgen er det hjemover til Norge, og årets siste treningscamp er over❤️ men før den tid skal vi ha en hel dag i sola, enda litt mer trening og en koselig avskjedsmiddag med de fine jentene våre. 

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg