Når kreativiteten slippes løs på kjøkkenet

Se på denne søte kreasjonen da dere. Det er rett og slett bare en appelsin som jeg har hulet ut, og fylt med vanilje cottage cheese ( cottage cheese blandet med vaniljedråper), og toppet med granola og sukkerfri sirup. Voalá! Så enkelt, og så godt. Et lite dryss kanel er og helt nydelig. Litt annerledes og spennende. Granolaen jeg har brukt er en stor favoritt, den finnes også i en glutenfri variant. Den er fra AXA. Jeg husker ikke akkurat navnet, men den er i en mørk eske, inneholder kokos, kakao og blåbær. 

Denne er super å servere som dessert i syforeningen (eller jentis eller hva man kaller det) eller på jentekvelder. Jeg lagde den til en venninne og hun likte den så godt❤️ Jeg synes det er så gøy å leke litt på kjøkkenet og prøve meg på litt nye ting. Denne gangen ble det denne appelsin-kreasjonen, så får vi se hva det blir neste gang.

Hva synes dere? 

I dag var jeg våken før klokken var 06, og i det den passerte 07 var jeg på plass på trening med mine storebror. En supereffektiv økt på 40 minutter, og vips var godfølelsen sikret for denne onsdagen.

Nå skal jeg jobbe litt hjemmefra, før jeg skal avgårde i et par møter i sentrum. Ellers går dagen med til planlegging, vaske klær, begynner pakke og gjøre siste forberedelser. Lørdag morgen reiser jeg nemlig avgårde på ny treningsreise, med 50 herlige jenter til Kroatia. Fy søren som jeg gleder meg! Pia Seeberg ved min side, godt vær på værmeldingen og masse positiv energi er ladet opp. Dette blir så gøy! 

Håper du får en herlig onsdag❤️ 

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Hei Maren🙂 bare et spørsmål om denne sukkerfrie sirupen du bruker her! Hvor kjøper du den og finnes det ulike smaker? Kan de brukes i for eks kaffe også? Litt nyskjerrig😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg