Når nattklubb møter trening

Åååå nå er jeg så gira, dette har jeg gledet meg til å dele lenge!!! Hold av 8 september folkens – da drar jeg i gang, sammen med team Abilica, tidenes treningsfest i Kristiansand.

Det blir en helt RÅ treningsøkt, goodie bags, sunn digg mat og snacks. Dette skjer på Kick nattklubb fra kl 10-12 lørdag 8 september. Vi drar skikkelig på med lyd, lys og garantert svettefest! Jeg gleder meg så mye at jeg nesten ikke klarer å sitte stille mens jeg skriver dette. Det blir så KULT. Trening i nattklubb lokaler, med lyd og lys som om det skulle vært langt ut i de sene nattestimer på klubben. 

Og vet dere hva det beste er – DET ER HELT GRATIS!! 

Det er et begrenset antall plasser, så hvis du vil være med må du være kjapt ute. Påmeldingen finner du HER. Påmelding er bindene, så har du ikke tenkt å møte opp – ikke meld deg på. Det er garantert mange andre som da ville hatt plassen din. Treningen blir i kjent Maren stil, det vil si hardcore Bootcamp. Dette er vel så mye en økt for gutta som for jentene, og absolutt alle er velkomne. Husk det er begrenset antall plasser, det er gratis og det er bare å få meldt seg på fort som bare det. 

Jeg gleder meg så enormt til å endelig dra i gang et stort treningsevent i Kristiansand!! Jeg håper å se så mange som mulig av dere, jeg lover å gi dere tindes treningsøkt. Dette vil du ikke gå glipp av! Trening, goodie bags, overraskelser og rå stemning!! 

 

Eventet finner dere HER, så nå er det bare å sikre seg plass. Påmelding skjer på denne linken HER❤️

 

Smiiil, Maren

 

11 kommentarer
    1. Hei Maren! Skjønte ikke helt det der med påmeldingen. På Facebook står det at man kan være med i trekningen av en plass til deg selv og en venn, men når jeg fulgte instruksene ved linken fikk jeg beskjed om at jeg er meldt på. Hva betyr det å være med i trekningen av en plass?:)

    2. Hei! Jeg har meldt meg på denne linken: abilica.no/abilica-circle-on-tour/ Har jeg meldt både jeg og venninna mi på da eller må begge melde seg på?

    3. Fikk meldt meg på🤩 Men treningskompisen min som jeg skrev inn på påmeldingen, hun kunne ikke likevel – så hun meldte seg ikke på. Har det noe å si for min påmelding?

    4. Hei, har meldt på meg og en venninne nå, men ser at det er venteliste, så jeg lurte på om jeg får jeg bekreftelse på mail på om vi kom med eller ikke?
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg