Hei mandag

God mandagsmorgen. Jeg har akkurat vært ute på morgentur med lille Leo, og bi klarte selvfølgelig å være ute i de 4 minuttene himmelen åpnet seg og tømte x antall lite vann ned. Hehe. Nå stråler solen utenfor igjen. Så det var virkelig bare akkurat de få minuttene vi var ute at det var uvær. Jaja, det ble en frisk start på mandagen da i det minste. 

Jeg har overhode ingen følelse av at det er mandag i dag, for en mer hektisk helg har jeg sjeldent hatt. Fredagen var møte med Team Abilica og opprigg til den store dagen på lørdagen. Lørdag snudde vi Kick nattklubb på hode med TIDENES treningsfest. Jeg så after-.movien i går, og helt seriøst, jeg hylte flere ganger. Jeg skal vise dere den veldig snart, og jeg tror folk kommer til å bli ekstremt overrasket over hva som faktisk skjedde bak lukkede dører en tidlig lørdag formiddag i Kristiansand. Søndagen var det klessalg og hygge på Spiren med masse fine folk. Det gøyeste var at det var så mange som var på lørdagens event, som også kom på søndagen. Jeg har fått møtt så mange av dere følgere denne helgen, og det er så utrolig koselig.

JA til mye mer liv og sporty arrangementer i Kristiansand. Folk her er jo helt rå på å stille opp når noe skjer, så det er ingen grunn til å ikke kjøre på like mye her i sør som i Oslo og de andre store byene. 

I dag føles som søndag for min del, men jeg prøver så godt jeg kan så snu hode mitt til å skjønne at det er mandag og ukestart. Jeg sitter her å planlegger Bootcampen jeg skal holde i kveld. Det blir en litt annerledes time, og jeg gleder meg SÅ. Jeg deler gjerne med dere også litt senere i uken, eller du er hjertelig velkommen på Bootcampen min. Enten i dag klokken 18 eller torsdag klokken 17.15. 

Nå skal jeg lage meg enda en kaffe her, og finne frem litt mandags-motivasjon for meg selv. Planen er å få inn en treningsøkt selv også, før jeg skal trene gjengen min i kveld. Jeg skal være så ærlig å si at jeg har ikke trent styrke siden før treningreisen i Kroatia (!!) så kanskje er det på tide å titte innom styrkerommet igjen i dag. 

Hvordan har DU det i dag? Hva er dine plan denne mandagen? Skal du trene, eller starter du uken rolig? Del litt av mandagen din med meg❤️

 

Smiiiil, Maren 

6 kommentarer
    1. Du er såå flink Maren!! Akkurat nå skulle jeg ønske jeg bodde hjemme i Kristiansand, så jeg kunne blitt med på tidenes fest i helgen.. Håper det skjer igjen, så jeg får blitt med neste gang! 😀 Ha en nydelig mandag fine!!

    2. Marie Vigebo: Åå skulle virkelig ønske du var her, og kunne blitt med. Men nå kommer filmen snart ut, da da kan man se den og leve seg litt inn i det. I tillegg tenkte jeg dele økten på bloggen, etter filmen er publisert – så kan alle få teste 😀

      Vi MÅ få til dette igjen, og da håper jeg du er hjemme og har mulighet! Stor klem til deg skjønna

    3. Så ut som en vilt bra trenings helg. Bra jobbet. Her er det fri mandag og den begynner nå med fysio avtale. Håper hun sier at jeg kan løpe igjen for kroppen er i ferd med å forfalle sammen med hodet!!!! Klem

    4. Håper dere får til dette flere ganger i Kristiansand! Det var helt sykt gøy!! Hvor er genseren din fra? Veldig fin!🙌🏽

    5. Heisann!
      Etterspurte et innlegg om treningplanlegging/ forberede styrketreningsprogram for en stund tilbake (før du dro til Kroatia). Du svarte at du skal lage et eget innlegg på det, så lurte på om det kommer snart? 🙂
      Hilsen fast leser <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg