Et tips du ikke vil gå glipp av

Reklame | Atkins

❤️ Tid for innekos, grøt og varm drikke ❤️

Jeg har delt min kjærlighet for Atkins-barer med dere tidligere, og nå må jeg få lov å dele litt mer. Jeg har nemlig funnet to helt magiske måter å bruke Atkins Harvest baren på. Den er nydelig i seg selv, og for meg ( og familien ) har den blitt en fast snack på tur. Nå har jeg altså oppdaget to deilige nye måter å bruke den på, sånn forutenom å bare nyte den oppkuttet i en skål, eller på en rasteplass på tur.

Det første tipset er å hakke den i biter, og den over havregrøten. Altså det er SÅ godt. sjokoalden rundt baren smelter i grøten, og gir både sødme og crunsh til havregrøten. Mmmmm. Dette må bare testes for å skjønne hvor godt det er❤️

Det andre tipset er å ha den som snacks til kaffen, og dyppe den i kaffen. Altså for en smaksopplevelse. Liker du ikke kaffe så kan den dyppes i kakao også selvfølgelig. Det er kanskje enda bedre til og med. Namnamnam. Baren smelter og miksen av det søte, det salte og kaffe er helt himmelsk. 

Harvest baren har jeg vært fan av siden den kom på markedet. Jeg liker at den er helt uten palmeolje, og kun inneholder naturlige ingredienser. Jeg synes det er  godt å vite at hvis jeg velger Atkins Harvest, kan jeg være trygg på at jeg velger en bar som er et sunt og næringsrikt mellommåltid, og ikke en skjult sukkerbombe. 

Atkins harvest er også glutenfri, for dem som måtte ha behov for det. Den kommer i tre ulike smaker. Blandede nøtter og sjokolade, mørk sjokolade, havsalt og karamell, og aprikos, mandel og kokos. Jeg liker desidert best den med mørk sjokolade, havsalt og karamell. Som nevnt over her, så er det noe med den kombinasjonen av søtt og salt. 

Har du smakt dem, hvilken er din favoritt? 

Jeg håper du har en fin søndag. Jeg startet med et hyggelig klessalg på Spiren cafe. 2 timer gikk så fort, med masse flotte jenter innom. Salget gikk kjempe bra, og mye fint ble solgt. Det var fremdeles en hel søppelsekk igjen etterpå, og den gleder jeg meg til å levere på Blå Kors i morgen❤️ Nå skal jeg sitte å jobbe et par timer før jeg skal gå meg en god tur alene i skogen og bare lande litt etter denne super-hektiske helgen.

I kveld har jeg lyst å bake noe godt, og senke skuldrene med en god film. Jeg tenker enten eplemuffinsene igjen, eller bananbrødet jeg delte med dere for en stund siden. Eller kanskje en stor kopp kakao, med en Atkins Harvest bar jeg kan dyppe oppi. 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Åh de er så himla gode❤️ Smakte dem første gang når jeg fikk med i en pakke i posten, har vært forelsket helt siden! Absolutt den med mørk sjokolade som er favoritten her!

    2. Nam! Elsker begge disse kombinasjonene! Gleder meg alltid like mye til hver gang jeg skal på cafe og har sneket med meg en atkins i lomma så jeg har til kaffen😂🙈😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg