“Jeg vil, jeg kan og jeg får det til”

Er ikke den setningen i overskriften fin? Den lærte min mamma meg når jeg var bitteliten. Hun fikk meg til si i den igjen og igjen, i så mange ulike situasjoner. “du kan og du vil Maren” sa hun alltid. “og du får det til”. Så gjentok jeg “jeg vil og jeg kan” og sannelig fikk jeg det ikke til. I dag måtte jeg hente frem den setningen igjen, og minne meg selv på at jeg kan hvis jeg virkelig vil. 

I dag stod jeg på en scene, foran 80 mennesker. I én time kjørte jeg dem gjennom en solid svettefest av en treningsøkt, i en nattklubb, med live DJ, og fullt opprigg med lys, lyd og røykmaskin. For en vill opplevelse! Den typen eventer skjer liksom ikke i Kristiansand. Vi som bor på sørlandet må alltid reise avgårde for å være med å slike ting, men nå fikk jeg det ENDELIG til å byen vår. Med fantastiske Abilica i ryggen, DJ-Rudi på lys og lyd, Kjøkkenskapet på mat og drikke og råkule Kick nattklubb som lokale for hele greia, kjørte vi #abilicacircle for fullt hus. Nattklubb møter trening i en heftig miks!! 

Processed with VSCO with a5 preset

Headliner Event holdt i trådene og trakk i dem alle sammen. For et imponerende opplegg fra start til slutt. Skal man arrangere noe i sør-norge, eller hvor som helst for den saks skyld, så vet du hvem du skal kontakte. Absolutt alt vi trengte ble fikset på null komma niks, ingenting var noe problem, jeg trengte aldri å be om noe to ganger og ting bare fløt så enormt bra. Jeg elsker å jobbe med den typen folk. Motiverte, offensive,  løsningsorienterte, intelligente og ekstremt dyktige!

Som nevnt over var det over 80 personer som møtte opp, og den innsatsen de la ned i dag gav meg frysninger!! Det er så sinnsykt gøy at folk faktisk stiller opp når man drar i gang noe. En ting er å møte opp, men den innsatsen som ble lagt ned i dag var helt enorm. FOR en energi og glede! Nei dette her lever jeg lenge på altså. Og det er GARANTERT ikke siste gang vi gjør noe slikt i Kristiansand. 

Processed with VSCO with a5 preset   Team Abilica❤️

Jeg kribler i hele kroppen etter å vise dere after-movien, dette her er så sykt annerledes og rått! Jeg deler så snart den er klar, og det samme gjelder bilder. Nå skal jeg nyte resten av kvelden på sofaen, i joggebuksa og med Leo i armkroken. På skjermen blir det Skal vi danse, og serier utover kvelden. På menyen står det taco, Candy King, popcorn og Pepsi max. En skikkelig koselørdag på planen her altså❤️ 

Hva gjør du i kveld?? 

PS: Husk sporty klessalg kl 12 i morgen. Jeg selger unna masse fine treningsklær til en super billig penge! Eventet finner dere HER

 

Smiiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer
    1. Takk for i dag, søta! 😀 <3 Det var bare så rått. Du er rå som får i gang dette altså. Tusen takk på vegne av maaaange sørlandsjenter (selv om jeg ikke er fra sørlandet, meeen har bodd her i over 8 år)..
      I kveld har jeg og twin bakt skillingsboller, satt oss i sofaen med litt Candy King og koser oss maks med "Skal vi danse" 😀 <3

    2. Cristhine: Ååå skillingsboller <3 det finnes faktisk ikke noe bedre!! mmmm. høres perfekt ut! Og HVOR gøy er det ikke med skal vi danse? jeg er helt hektet jeg. hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg