Drømmefrokost, og nytt sporty klessalg

Follow my blog with Bloglovin

Har du sett noe så fristende? Jeg fortalte dere at grunnen til at det ble en litt sen oppdatering i går, var fordi jeg stod på kjøkkenet hele dagen. Vel, her ser dere bittelitt av det som ble kokkelert. Elplemuffins med både proteiner og helt uten sukker, bananpannekaker, Chia-pudding havregrøt med vanilje, solskinns-smoothie og masse masse frukt. 

Nå er spørsmålet, hva vil dere ha oppskrift på først? 

Det er så gøy å lage mat om dagen, og grunnen til det er at jeg har oppdraget meg litt på kopper, skåler og tallerkner. Den store trefjøla er også ny, og jeg synes den gjør seg så godt. Det er gøyere å servere mat i pent servise synes jeg. 

I dag starter jeg dagen hjemme med litt jobb. Jeg er med på å arrangere et digert event i Kristiansand på lørdag, og jeg er så spent! Konseptet er nattklubb trening. Jeg skal, sammen med team Abilica, kjøre en helt rå treningsøkt på KICK nattklubb. 80 personer skal delta på timen, og jeg er mildt sagt litt spent. Endelig får vi til noe kult i Kristiansand, jeg håper dette blir en stor suksess, så vi kan gjøre det flere ganger!! 

Er det noen av dere som skal på timen? Eventet ligger på Facebook HER. Den er dessverre helt fullbooket, med ventelister. men som sagt, blir dette en suksess, så skal vi definitivt gjøre det igjen. 

En annen ting jeg jobber med er et klessalg, med masse masse treningsklær. Jeg tenkere på dra i gang allerede nå på søndag, og det beste av alt: Jeg har fått med meg Spiregården på laget, og skal ha klessalget hos dem. Det er Så perfekt. Da kan man shoppe treningsklær og nyte en super-sunn lunsj i Spiren Cafe❤️ Datoen blir altså SØNDAG 9 SEPTEMBER, KLOKKEN 12-14. Adresse: Dronningensgate 52. HER finner dere eventet.

Trenger du litt nytt i treningsgarderoben, har lyst å si hei, eller bare kose deg med en sunn og deilig acai-bowl, vegansk burger, smoothie, Golden milk eller noe annet godt. Så ta turen innom på Spiren cafe, søndag fra klokken 12.00. Håper vi ses ❤️❤️

 

Smiiil, Maren 

 

15 kommentarer
    1. Hei!
      Hørte akkurat på gjesteopptredenen din på treningspodden, og elsket episoden. Du er veldig inspirerende! Du fortalte at det er et fullkroppsprogram du kjører 2 ganger i uka. Har du noen link til programmet/ evt kunne du skrevet det ned på bloggen? Fikk veldig lyst til å følge det samme 🙂 🙂

    2. Mmmm… Det så godt ut! Jeg har ikke lyst til å vente lenge på oppskriften på eplemuffinsene… 😀

    3. Dette så jo nydelig ut! Synd jeg ikke kan komme på klessalget, siden jeg bor i Tromsø. Må forresten bare skryte av deg på treningspodden! Synes du var kjempeflink, hørtes ut som du hadde gjort dette tusen ganger før. Også artig å høre litt mer om deg, og ting man ikke visste fra før. Naturtalent var du!

    4. Ingrid: Nei ååå <3 herligfred så hyggelig å høre. Tusen tusen takk <3 Nå gav du meg et stort smil om munnen her, også rett før jeg skulle legge meg. så herlig å legge seg med en god følelse. tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg